gratis ell billig udbyder
Fra : Perino

Dato : 04-12-01 23:15

hej,

jeg skal snart til Danmark paa juleferie og skal derfor bruge en billig ell
gratis IPS - er der nogen der kan hjaelpe?

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 04-12-01 23:27

It seems Perino wrote:
> hej,
>
> jeg skal snart til Danmark paa juleferie og skal derfor bruge en billig ell
> gratis IPS - er der nogen der kan hjaelpe?

WOL, CC, TDC mfl. har alle et gratisabonnement på dialup.

hos CC hedder det friabonnement, og kan ses her:
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/friabonnement/

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-01 23:34

Tue, 4 Dec 2001 22:14:49 -0000, skrev "Perino"
<perinouk@email.com>:

>jeg skal snart til Danmark paa juleferie og skal derfor bruge en billig ell
>gratis IPS - er der nogen der kan hjaelpe?

Så godt som alle udbydere har gratis abonnementer.

<http://www.teleprisguide.dk/>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-12-01 07:21

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Så godt som alle udbydere har gratis abonnementer.

Og i en så kort periode som en juleferie er det ret ligegyldigt
hvem man vælger. Der er ikke synderligt stor forskel på
minutprisen.

--
Bertel

Fra : Perino

Dato : 13-12-01 22:11

Hej Bertel,

Tak for dit svar: MEN er det muligt at finde en udbyder som jeg kan bruge
fra forskellige telefon numre eller skal man ringe fra det samme nummer?

Fra : Michael Legart - Tis~

Dato : 13-12-01 22:18

Perino <perinouk@email.com> wrote:

> Tak for dit svar: MEN er det muligt at finde en udbyder som jeg kan bruge
> fra forskellige telefon numre eller skal man ringe fra det samme nummer?

Hos Tiscali kan du i hvert fald angive 5 numre. Alternativt kan du slå
a-nummerspærring helt fra.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Michael Legart, System Developer - Tiscali A/S

Fra : Perino

Dato : 13-12-01 22:27

Hvordan betaler jeg saa? Kan jeg betale med DK-kort/MasterCard/Visa ell
American Express?

Fra : Perino

Dato : 13-12-01 22:30

Michael:

Snakker du om Tiscali Net Plus? Er der et basis gebyr ell et min
abbonnements tid?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-12-01 22:47

Perino skrev:

>Snakker du om Tiscali Net Plus?

Der er abonnement på. Tiscali net er gratis ud over
minutafgiften.

PS. Mail mig venligst ikke kopier af indlæg.

--
Bertel

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-12-01 10:20

"Perino" <perinouk@email.com> skrev i en meddelelse
> Tak for dit svar: MEN er det muligt at finde en udbyder som jeg kan
bruge
> fra forskellige telefon numre eller skal man ringe fra det samme
nummer?

TDC Internet's NetBasis er uafhængigt af nummer

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Deaster

Dato : 14-12-01 12:17

"Perino" <perinouk@email.com> wrote in message
> Hej Bertel,
>
> Tak for dit svar: MEN er det muligt at finde en udbyder som jeg kan bruge
> fra forskellige telefon numre eller skal man ringe fra det samme nummer?

Jeg bruger Mobilix/Orange på min bærbare, og det kobler fint op alle steder
fra.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig