Soundblaster 64 Gold /AWE32
Fra : T. Holm

Dato : 04-12-01 20:51

En eller anden der ligger inde med en installations CD/disk, som vil af
med den enten ved en byttehandel eller andet. En ISO vil også være meget
fint, hvis du har en FTP (og bredbånd :)

Har sat sådan et kort i min faders PC, men kan ikke få det til at dutte,
selv med en SB16 driver. Derfor...

--

Hilsen/Regards T. Holm

Fra : Christian Mygind

Dato : 04-12-01 20:59

"T. Holm" <tholm@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fint, hvis du har en FTP (og bredbånd :)
>
> Har sat sådan et kort i min faders PC, men kan ikke få det til at dutte,

Hej T,

Jeg tror ikke, at det vil hjælpe!
Kortet _ER_ PnP under Windows (idet jeg formoder, at det er dit OS). Mon
ikke nærmere dit problem er en ressourcekonflikt?
Desuden kan du hente driverne hos creativelabs.com

/Chr

Fra : Madsen

Dato : 05-12-01 02:31

> [...]

> med den enten ved en byttehandel eller andet. En ISO vil også være meget
> fint, hvis du har en FTP (og bredbånd :)

Prøv at kigge her:
<http://www.europe.creative.com/techknow/tech/ftp/ftpnew.asp>

Madsen.

Fra : tholm

Dato : 10-12-01 13:13

Undskyld den lange svartid men har været lidt hængt op :).

Jeg takker såvel Madsen som Christian for jeres råd.
Ressourcekonflikt er det nu ikke iflg. system/egenskaber.

Måske er kortet defekt - jeg leder videre :(

mvh