Farvel til alle !
Fra : A. Knudsen

Dato : 04-12-01 19:10

Jeg har besluttet, at jeg ikke længere vil fortsætte i gruppen.
Grunden dertil er , at jeg ikke føler mig som en del af den.

Hvis jeg skriver et indlæg, kommer der en smule respons ( Altid fra Joan-
TAK Joan ).
Men ved visse andre, bliver der reageret en del mere.
Det bliver jeg nok lidt ked af at opleve.

Så derfor synes jeg, at det er bedre at bruge min tid på noget andet.

Kan I alle have en rigtig glædelig jul.

Hilsen Anya, Tøsen , Tilde & Oscar.

Hjemmeside : www.anya.esenet.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-12-01 19:09

"A. Knudsen" <anyaFJERN@DETTEesenet.dk> skrev i en meddelelse news:3c0d1163$0$89854$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> TAK Joan ).
> Men ved visse andre, bliver der reageret en del mere.
> Det bliver jeg nok lidt ked af at opleve.

Hej Anya

Det er jeg sørme' ked af at høre, for jeg kunne
godt lide dine indlæg.

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-12-01 19:19

Hey Anya

Prøv lige, at hente dine gamle tråde frem:
"Vaks" fra den 5/10 - 8 svar
"Sjove ritualer !" fra den 7/10 - 6 svar
"Billeder af Oscar & Tøsen" fra den 20/10 - 1 svar
"Kat på afveje !" fra den 20/11 - 7 svar
"Tilde knurrer som en hund" fra den 27/11 - 5 svar
"Kender I den om...*S*" fra den 2/12 - 1 svar

Jeg vil vove den påstand, at antallet af svar
bestemt ikke ligger under gennemsnittet

Jeg tror forresten ikke, at det skyldes personen
om man reagerer eller ej. Det skyldes nok mere,
om man føler, at man kan bidrage til emnet eller
ej. Og hvis en person har skrevet det samme som
man selv har skrevet, er der jo ingen grund til at
skrive det igen, vel ?

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-12-01 19:40

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> Jeg vil vove den påstand, at antallet af svar
> bestemt ikke ligger under gennemsnittet

Jeg vil også lige støtte her..;))

> [...]
> ej. Og hvis en person har skrevet det samme som
> man selv har skrevet, er der jo ingen grund til at

I det mindste har jeg det også sådan, hvis jeg kan enten komme med en
"sjov" bemærkning eller kan komme med noget nyt, eller har oplevet
noget i samme stil, jamen så får den lige et indlæg mere. Men hvis en
anden har postet et indlæg, som siger det samme som jeg ville gør jeg
det naturligvis ikke. For mig handler det jo ikke om en konkurrence om
at poste flest mulige intetsigende indlæg.. ;))
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-12-01 19:46

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in message

> [...]
> ej. Og hvis en person har skrevet det samme som
> man selv har skrevet, er der jo ingen grund til at

lige nøjagtig hvad jeg har tænkt.... somregel får jeg da heller ikke ret
meget svar på mine indlæg..... og nogle gange slet ikke.... men det er
heller ikke for at få respons jeg poster små anekdoter eller historier om i
vil om mine dejlige kræ......
hvis jeg direkte kommer ud og spørger om noget er der somregel også svar at
hente... medmindre folk her ikke har noget at bidrage med..... eller
simpelthen ikke aner hvad der er at gøre ved det*G*

men jeg mener ikke det er grund til at forlade gruppen..... det er jo ikke
som om nogen her har generet anya eller chikaneret hende eller noget.....
hvis det var tilfældet kan jeg forstå hende...
men jeg synes det er synd at opgive dette dejlige selskab blot fordi man
ikke får svar på enkelte indlæg
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Birgitte

Dato : 04-12-01 20:08

Hej Anya
Skulle jeg så også sige farvel, fordi mine indlæg heller ikke har givet så
mange svar,- nej da.... jeg bliver fordi jeg synes godt om folks gode humør.
Jeg er heller ikke på NG hver dag, og når så tiden endelig er til det,
kigger jeg lige løst ned over alle indlæg og svare på dem jeg har tid til,
eller som jeg kan bidrage med lidt hjælp til.
Jeg har f.eks også svaret på et af dine indlæg.
Nej kære Anya,- bliv du også her på NG.
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk
Vi har NFO og MCO killinger

---
DK. True Trust

Fra : Kate

Dato : 04-12-01 22:31

"A. Knudsen" <anyaFJERN@DETTEesenet.dk> wrote in

> Kan I alle have en rigtig glædelig jul.

Jotak, men jeg må alligevel støtte de andre i at du ikke skal forlade
gruppen. Jeg har da også skrevet indlæg som har fået færre svar end
andre, men nogle gange svarer jeg heller ikke. Det kan der være mange
grunde til, enten er der flere som har svaret væsentligt bedre end jeg
synes jeg kunne ha' gjort eller også har jeg bare ikke noget at
tilføje, få gange er det sket at jeg i min iver over andre indlæg har
fået overset nogle og så måske ment at flere dage senere var det
ligesom for sent.
Jeg tror det er her som i det "virkelige liv" at nogle dage får man
respons andre dage ikke. Det gange hvor jeg direkte har spurgt om noget
har jeg da i reglen også fået svar.
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 04-12-01 22:33

Hej Anya
Jeg synes da som de andre, at det er kedeligt du føler sådan, som jeg
iøvrigt synes
er helt, helt forkert. Jeg kan da sagtens nyde andre folks historier og
sidde og grine
ad dem uden absolut altid at svare dem, eller hvis nogen har svaret det
samme
som jeg ville, skriver jeg jo heller ikke noget, du svarer jo heller ikke på
alle indlæg vel.
Som eksempel kan jeg nævne "forskrækket killing" af Pernille, som jeg
hyggede mig over
men jeg har da godt nok ikke skrevet tak for historien - hermed gjort
Og sådan er
der da mange. Jeg synes da du har fået mange svar. Det sker da også tit at
jeg ikke får
svar eller få svar på noget jeg skriver, ja, så tænker jeg bare, ok der er
altså ingen
der har noget at sige om dette, eller måske er det bare en historie eller et
forslag man
skriver, som jo ikke nødvendigvis kræver svar. Hvis man ønsker svar, kan man
jo altid
poste det igen og skrive at man ikke fik svar sidst men håber på svar denne
gang.
Jeg synes du har haft nogle gode indlæg og historier, som jeg da har nydt,
måske
også uden at svare og håber da du kommer på andre tanker og vil sende flere.
Hilsen Denise

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-12-01 22:08

Hej Anya

Som de andre har skrevet, så tag det ikke ilde op, hvis ikke der kommer
respons på nogle af dine indlæg.
Jeg håber meget at du vil droppe tanken, om at forlade gruppen - PLEASE!!!
Bliv nu.
Det ville da være trist andet
Uanset hvad, så ønskes du og misserne også en rigtig glædelig jul *S*

Med håb om at du bliver
Joan