Har bestilt ADSL..men behøver hjælp!
Fra : Peter Nielsen

Dato : 04-12-01 16:36

Jeg har bestilt pro@ ADSL 512/512 med fast IP adr.!
+ jeg har bestilt en cisco 806 !

Manden jeg snakket med fra TDC spurgt mig mig en masse om hvordan jeg ville
have min cisco 806 konfirgurerede...og her på jeg sige pas...nogen der kan
hjælp....jeg er meget på nettet, bruger ICQ, MSN, spillet mange online spil,
og ville gerne kunne sætte min maskine op til FTP, + at der der ialt skal
kunne køre 3 masiner på mit netværk her hjemme! Så er der nogen her der kan
hjælpe mig med at fortælle hvad jeg skal sige til TDC får at min router kan
alt dette? + er der noget jeg har glemt!!!!!

Er meget ny vedr. dette!!!!!

Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-01 17:38

Tue, 4 Dec 2001 16:35:47 +0100, skrev "Peter Nielsen"
<peter.nielsen@iqmedia.dk>:

>Jeg har bestilt pro@ ADSL 512/512 med fast IP adr.!
>+ jeg har bestilt en cisco 806 !

Du får bedre hjælp i news:tele.internet.adsl eller
news:dk.edb.netvaerk, som samtidig er de rigtige grupper til dine
spørgsmål.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på