IPOD mp3 afspiller ?
Fra : dr. nrj

Dato : 04-12-01 14:20

Har lige set IPOD mp3 afspillelren fra Apple - hold da kæft hvor er
den lækker - apple kan bare det der med design.

Desværre er den vist ikke kompatibel med andet end apple maskiner -
men helt ærligt - 5gb harddisk´og et fedt design - ved nogle om der er
lavet noget, der matcher til PC endnu ?

Se IPOD hér:
http://www.apple.com/dk/ipod/

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com

Fra : Jens Christian

Dato : 04-12-01 14:52

Rygterne siger at der snart kommer software så den også bliver Windows
kompatibel. Men husk at den stadig kræver en firewire port (som der
bl.a. er i de nye Soundblaster kort).
Der er også et 3. parts firma der er i gang med at udvikle noget
software til den så den kan bebuyytes med Windows, men jeg kan ikke
huske hvad de hedder.

Mvh.
Jens Chr.

Fra : Nikolaj Berliner Hom~