Ip telefoni/Roger Wilco
Fra : Lars Soerensen

Dato : 04-12-01 12:31

Findes der noget gratis proggy til linux som kan de samme ting som
rogerwilco
Bare gerne med en bedre lydkvalitet
Roger wilco gør det sådan set godt nok jeg syntes bare at der dukker nogen
problemer op i forhold til visse firewall opsætninger
Så ville godt have noget software som man kunne styre lidt bedre

Mvh
Lars

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 05-12-01 14:41

On Tue, 4 Dec 2001 12:30:41 +0100,
Lars Soerensen <Lars-Hammond@odense.dk> wrote:

> [...]
> problemer op i forhold til visse firewall opsætninger
> Så ville godt have noget software som man kunne styre lidt bedre

Det ville nok være en fordel hvis du fortale hvad rogerwilco kan.

--
Like a rat in a maze Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
The path before me lies Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 06-12-01 01:26

Anders Bo Rasmussen wrote:

> Det ville nok være en fordel hvis du fortale hvad rogerwilco kan.

Det er da ham fra de gode gamle space quest spil fra Sierra

Rasmus

--
-- [ Rasmus 'Møffe' Bøg Hansen ] ---------------------------------------
Beware of bugs in the above code;

Fra : Lars Soerensen

Dato : 06-12-01 12:56

> [...]
mailto:fuzz01@spamfilter.dk
> The path before me lies Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk
> And the pattern never alters 2400 Kbh. NV

Sorry
Rogerwilco er et program hvor man kan lave en base station
Man kan så koble sig op mod denne basestation og snakke sammen
www.rogerwilco.com kan man læse mere om det

Men jeg syntes ikke at man kan styre det særligt godt
Egentligt er det bare et proggy som der er lavet til at snakke sammen når
man spiller

Men jeg ville gerne se om der var et lidt bedre proggy med den
funktionalitet.
Gerne noget med hvor man styrer bruger med numre eller navne.
Altså lidt mere telefon agtig

Mvh
Lars

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 06-12-01 18:53

On Thu, 6 Dec 2001 12:56:12 +0100,
> [...]

> funktionalitet.
> Gerne noget med hvor man styrer bruger med numre eller navne.

Jeg er stadig ikke helt sikker på hvad du vil, men hvis du har fast ip,
har du da et fastnummer, og kan fx. bruge speak freely.

Fra : Peter Makholm

Dato : 06-12-01 01:46

Rasmus Bøg Hansen <moffespam@amagerkollegiet.dk> writes:

> Det er da ham fra de gode gamle space quest spil fra Sierra

Så er det sarien man skal have fat i: <http://sarien.sourceforge.net/>

Man skal dog stadigvæk have datafilerne fra de gamle spil, men det
giver muligheden for at spille dem igen.

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 06-12-01 10:19

Peter Makholm wrote:

> Så er det sarien man skal have fat i: <http://sarien.sourceforge.net/>
>
> Man skal dog stadigvæk have datafilerne fra de gamle spil, men det
> giver muligheden for at spille dem igen.

Avs, måske man skulle finde spillene frem igen så...

(ikke at det har meget med IP-telefoni at gøre :)

Rasmus

--
I would never kill somebody