Problem med textarea value!
Fra : Helle

Dato : 04-12-01 12:12

Jeg har en redigeringsformular, hvori gamle data hentes fra
database og vises, så brugeren kan rette de fornødne oplysninger.
Mit problem er at den gamle tekst de har skrevet i et textarea
felt ikke vil komme frem fra databasen i textareaet. Jeg bruger
"value=" som jeg gør i de øvrige felter som er "input type=text"
felter og i dem er der ingen problemer med at få gamle data vist.
Håber nogen kan hjælpe!
Hilsen Helle

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mads Møllegaard @ Re~

Dato : 04-12-01 12:22

"Helle" <helven@tiscali.dk> wrote in message news:9uib28$nq1$1@sunsite.dk...
> [...]
> "value=" som jeg gør i de øvrige felter som er "input type=text"
> felter og i dem er der ingen problemer med at få gamle data vist.

i et textarea skal value ikke skrives som i et textfelt

syntax er :

<textarea name="navn" rows="X" cols="X">VALUE</textarea>

Fra : Helle

Dato : 04-12-01 12:28

Mads Møllegaard @ Releaze wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> syntax er :
>
> <textarea name="navn" rows="X" cols="X">VALUE</textarea>

Tusind tak for din hjælp!!