snap points
Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-12-01 10:46

Jeg har lavet en firkant i 2d. Jeg vil så have en cirkel som tangerer
i de to øverste hjørner af firkanten. Men hvordan får man
cirkelpereferien til at snappe til nogle punker på et andet objekt??

Fra : AudEliEge

Dato : 11-12-01 14:25

"Jesper Hansen" skrev d. 04-12-01 10:46 dette indlæg :
> Jeg har lavet en firkant i 2d. Jeg vil så have en cirkel som tangerer
> i de to øverste hjørner af firkanten. Men hvordan får man
> cirkelpereferien til at snappe til nogle punker på et andet objekt??
Fire av punktene på cirkel-buen kan brukes som snap-punkt ved å velge
Quadrant som o-snap setting. Husk at du også må velge snap-punkt for
firkanten din,- enten Endpoint eller Intersection.

http://www.kandu.dk/

Fra : Leif

Dato : 11-12-01 23:34

Tryk C for Cirkel og på ENTER. tryk nu på F1 og se hjælpen vedr, 2P, 3P og
TTR funktionerne.

Mvh, Leif