hvad er hotline være???????
Fra : Hammer

Dato : 04-12-01 09:29

jeg har lige et et par spørgsmål jeg kan ikke forstå hvad hot line er til
jeg har haft en del problemer med mit bredbånd eller rettere tdc den ene
gang efter den anden få jeg ingen ip når jeg ringer til hotline skal og vi
har været det sædvanlige igennem da jeg jo selv kan det han kan så skal der
ringe en anden typisk vente 3 dage før han har tid så når man snakker med
ham som men har gjort så mange gange tidligere siger han der er fejl på
centralen den skal rettes der skal så en mand ud og det var yderligere 3-4
dage resultat ikke Internet i over en uge fordi det åbenbart skal igennem så
mange mennesker jeg fejlmeldte fek.s igen tirsdag så sagde hotline at de
kunne godt se den var helt galt han ville sætte den til at opdatere så kunne
jeg gå på igen om 5 min mit modem begyndte så at blinke og jeg ringede igen
onsdag, torsdag og fredag fra mit arbejde der var jeg heldig sagde han for
den kære mand der ved lidt om det havde en tid mellem 15 og 16 jeg sagde så
om de ikke bare kunne fejlmelde linjen da det jo var den det var galt med
men nej jeg måtte så tage fri kl 12 for at kunne modtage hans opkald også
fortælle ham også at fejlen var ved dem der var klokken 15.45 han ville
ringe tilbage hvilket han gjorde efter 10 min og fortalte at det var min
port på centralen der var brudt ned men der kunne jo ikke nå at komme en man
idag men tirsdag vil jeg igen være på resultat en uge uden Internet fordi
det åbenbaret skal igennem så mange mennesker og så tog det kun 10 at finde
ud af at fejlen var fra tdc
hvis de kære tdc folk har noget at sige kan jeg godt komme med flere
eksempler men jeg syntes allerede at brevet er langt nok
PS til andre der har der har ved tdc tjek jeres regning for selvom jeg ikke
har været på i 12 dage var det ikke fratrukket regningen selvom hotline
vidste at jeg ikke kunne komme på

--
MVH HAMMER
Blomst 128787144

Fra : Hammer

Dato : 04-12-01 09:35

undskyld det kan være det er forkert gruppe da jeg har tdc bredbånd
MVH hammer

Fra : S. Andersen

Dato : 04-12-01 10:54

"Hammer" <hammer@post.tele.dk> wrote in message

..................................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Lige et par kommaer og punktummer til dig !

Fra : Søren R

Dato : 04-12-01 11:04

Hehe, var selv bange for at sige det

Fra : Bille1948

Dato : 04-12-01 11:29

"S. Andersen" skrev d. 04-12-01 10:54 dette indlæg :
> "Hammer" <hammer@post.tele.dk> wrote in message

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

> Lige et par kommaer og punktummer til dig !

Og du kunne have tilføjet et antal linieskift også!!

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Hammer

Dato : 04-12-01 11:29

når man endelig tar sig sammen til at skrive til en gruppe selv om man er
ordblind og ikke for godt stavende er det da godt der er nogle der går mere
på i det end i det faktiske indlæg jeg er ked af hvis i er så kloge at i
ikke kan læse det uden de tegn så spring det da over og til dig Ole er der
her stavet rigtig da du jo går så højt op i det ( linieskift)

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 04-12-01 13:04

"Hammer" <hammer@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke kan læse det uden de tegn så spring det da over og til dig Ole er der
> her stavet rigtig da du jo går så højt op i det ( linieskift)

At være ordblind har intet med linjeskift at gøre og linje skift havde
bestemt gjort dit indlæg nemmere at læse.
Man skal hele tiden stoppe op og gå nogle ord tilbage for at forstå hvad du
mener, der er ikke mange herinde der gider bruge så meget tid på et indlæg
som dit kræver. Derfor er mit råd til dig, den tid vi ikke gider bruge må du
selv bruge ved at læse dit indlæg igennem flere gange inde du sender samt
slå grammatik og stavekontrol til. Brug evt. Word (ell lig.) og kopierer
indlægget ind i OE.

Bare min mening

Mvh
Henrik

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 04-12-01 14:11

> [...]

> kloge at i ikke kan læse det uden de tegn så spring det da over og til
> dig Ole er der her stavet rigtig da du jo går så højt op i det (

Selvfølgeligt skal du ikke afholde dig for at skrive indlæg, bare fordi du
er ordblind. Det er heller ikke specielt svært at læse dine indlæg hvis det
bare var stavefejl(dem er der ikke ikke flere af end i et gennemsnitligt
indlæg), men du må gerne lige sætte et punktum for enden af dine sætninger.
Det vil sige der hvor du trækker vejret når du taler.

MVH
Rune D. Jørgensen

Fra : Hammer

Dato : 04-12-01 15:48

Det er bare iorden det vil jeg prøve.
Men hvad mener i ellers om selve indlægget ? Er det god behandling eller den
rigtige måde at gøre det

MVH Hammer

Fra : MuffDiver

Dato : 04-12-01 17:53

Hammer <hammer@post.tele.dk> skrev i en
> har været på i 12 dage var det ikke fratrukket regningen selvom hotline
> vidste at jeg ikke kunne komme på

Du skal selv ringe ind til Kundeservice og meddele at du ikke har været
online i X dage.Det fik jeg at vide.
PS. Læs her hvordan det gik/går med min ADSL forbindelse.
http://hjem.wanadoo.dk/~wan79335/