Pokkers til scanner/printer
Fra : Henning Lund

Dato : 04-12-01 08:17

Canon BJC210 printer Canon FB320P scanner har kørt sammen på Win 98 uden
problemer, men kan ikke på Win XP, de sidder på den samme port, og denne
vældige fejlmeddelelse fremkommer efter at have scannet en enkelt gang: the
port is used by another application error code 0x00060800.)
der er ingen driverproblemer, da de understøttes af XP ifølge Canon.
Skal jeg lave mere en en scanning, skal jeg afinstallere en af "canonerne"
så kører det uden problemer, bare ikke sammen.
Grin nu ikke, men kan man ikke sætte f.eks scanneren på en af de andre porte
på puteren på en eller anden måde for at undgå konflikten, jeg har godt nok
kun et af de "brede" stik til printer på puteren, men kan der ikke fåes et
kabel med "bredt" stik i den ene ende og så et mindre stik i den anden ende
som passer i puterens port.

Måske skulle jeg holde mig til noget jeg har forstand på?

--
Mvh/Best regards
Henning Lund

Fra : Leony

Dato : 05-12-01 08:07

"Henning Lund" <hla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> [...]
> kun et af de "brede" stik til printer på puteren, men kan der ikke fåes et
> kabel med "bredt" stik i den ene ende og så et mindre stik i den anden

I Zitech kan du få et indstikskort med en parallelport på.
Måske kunne du også bruge en switchbox, hvortil man kunne skifte imellem
printer og scanner (også Zitech).

Leony

Fra : Henning Lund

Dato : 05-12-01 08:19

"Leony" <leony@NOSPAMmailme.dk> skrev i en meddelelse

> I Zitech kan du få et indstikskort med en parallelport på.
> Måske kunne du også bruge en switchbox, hvortil man kunne skifte imellem
> printer og scanner (også Zitech).
>
> Leony

Åh ja det var jo også en løsning, tak for svaret.