Min PC brændte mine cd-rom drev af :-(
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 03-12-01 22:48

Hej NG!

Jeg ville lige høre om et defekt IDE kabel kan 'brænde' cd-rom drev af.. ?
Jeg har prøvet med 2 forskellige og da PC'en havde kørt i et stykket tid
lugtede der af brændt plastik, og ved nærmere undersøgelse viste det sig at
komme fra CD-rom drevet, jeg prøvede et andet et og resultatet var det
samme..... Nogen idé om hvad det kan være ? Tror ikke det er
strømforsyningen, da der sidder en harddisk til den nu....

MVH
Morten

Fra : Christian

Dato : 06-12-01 01:33

Det er billgere at prøve med et andet ide-kabel end at prøve med et tredje
drev *G*...
Christian