analkirtler ?
Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 03-12-01 20:41

Jeg har hørt at man selv kan lære at tømme analkirtlerne på hunden ?"det
skulle bare stinke for vildt" ? men man kunne vel gøre det udenfor ?.
Hvis hunden har et større problem med det . Hvordan finder man ud af om
hunden har et problem som der skal gøres noget ved ?. Min hund gnubber røven
imod gulvtæppet hver dag, jeg ved ikke hvor mange gange !men jeg ligger
mærke til det en gang om dagen .

Håber nogen ved noget om dette .

Fra : Stine

Dato : 04-12-01 12:06

Hej.
Det kunne godt lyde til at din hund trænger til at få tømt analkirtlerne. Få
din dyrlæge til at vise dig hvordan du gør - og ja, gør det udendøre , det
stinker virkelig....
Stine

"Punish the deed,not the breed"
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> skrev i en