Om pause rutine
Fra : Morten

Dato : 03-12-01 20:28

Hej.
Hvordan skrive man en rutine, som stopper et program indtil brugeren trykker
på en tilfældig tast?

Hilsen Morten.

Fra : Jonas Meyer Rasmusse~

Dato : 03-12-01 21:14

Det kan ikke lade sig gøre i standard c++/c, du er nødt
til at bruge nogle af de funktionaliteter som dit operativ-system tilbyder
dig.
Så du må nok fortælle hvilket OS du bruger, hvis du vil have svar

Mvh Jonas

Fra : Morten

Dato : 04-12-01 16:34

"Jonas Meyer Rasmussen" <meyerGoTTaReMoVE_Dis@diku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dig.
> Så du må nok fortælle hvilket OS du bruger, hvis du vil have svar

Jeg bruger MS-DOS/Windows. Jeg tænker også om man måske kunne skrive et
lille inline assembler program, som bruger BIOS funktionerne. Men i så fald
hvilke funktion(er) ville være hensigtsmæssig? Jeg ved godt, at dette ikke
er en gruppe for assembler spørgsmål, og skulle måske sendes til en anden
gruppe.

Fra : tomov

Dato : 04-12-01 22:20

"Morten" <mozart@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Hvordan skrive man en rutine, som stopper et program indtil brugeren
trykker
> på en tilfældig tast?

Morten - husk lige at se de svar du har fået !
Hvis du ikke kan bruge dem, så skriv at du ikke kan bruge dem. Det kaldes
feedback.
Så kommer der garanteret flere svar.

;~)
Tom