Hundebog søges ...
Fra : Carina Graversen

Dato : 03-12-01 19:38

Hejsa ...

Jeg er på "jagt" efter en forholdsvis gammel hundebog (ca. 20 år tror jeg)
som jeg mener hedder »Hundens oplæring«, og er skrevet af Jørgen Buchardt
fra politiets hundepatrulje i Aalborg. Bogen er med rød forside og med et
rundt billede af en schæferhvalp. Bogen gør sig specielt bemærket ved at
sidste halvdel er eksempler taget fra virkelige eftersøgningsopgaver for
politihundene.....

Jeg har søgt på biblioteket og forhørt mig i en boghandel - desværre uden
hjælp

Er der nogen her i gruppen der ved, hvor jeg kan få fat i et eksemplar ???
(evt. fortælle om titel/forfatter er forkert)

Hilsen
Carina

- - -
Min hund:
http://hunde.homepage.dk/Daneskjolds_Pippi.htm

Fra : John

Dato : 04-12-01 00:24

"Carina Graversen" <carina.graversen@mail.dk> skrev i en meddelelse news:9ugd2i$7fs$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Er der nogen her i gruppen der ved, hvor jeg kan få fat i et eksemplar ???
> (evt. fortælle om titel/forfatter er forkert)

Hej Carina.

1 2 3 fundet!

Burchardt, Jørgen, f. 1942
Hundens oplæring : teori og praksis

illustrationer: John Møller m. fl.
1987. 236 sider, illustreret
Forlag: Kærsholm
Emne: hunde ; hundedressur ; dressur
Opstilling i folkebiblioteker: 63.67
ISBN: 87-89114-00-0
Pris ved udgivelsen: kr. 138.50

Du kan bestille den inde på www.bibliotek.dk

Søg på "Hundens oplæring" i rubrikken "Titel eller dele af..."
og du får ovenstående som jeg har indsat.

Herefter kan den bestilles hjem til dit nærmeste bibliotek.

Nethilsen
John.
www.nethundeguiden.dk

Fra : Carina Graversen

Dato : 04-12-01 21:11

Hej John

Det var pokkers, at det var så nemt at finde :o|

Men nu har jeg i hvert fald fået bestilt bogen, så du skal have MANGE tak
for hjælpen

Hilsen
Carina

Fra : Lars Stricker

Dato : 04-12-01 09:27

Hej

Carina Graversen wrote:

> [...]
> politihundene.....
>
> Jeg har søgt på biblioteket og forhørt mig i en boghandel - desværre uden

DcH Lindholm har forhandlet dem for laaang tid siden, har du checket om de
skulle have nogle liggende.
-strick