Ombytning til ælder version (Garanti)
Fra : Jorgen Starup

Dato : 03-12-01 17:46

Skal jeg være tilfreds med at jeg har fået mit KT7a-riad ver.1.2
eller ver 1.12)
Har jeg fået byttet under garentien til en ver 1.0
Fik at vide at jeg skulle sende det hele tilbage i org emb +kabler manual m.m
Fik så i dag 12 dage senere en anden KT7a-riad men med en manual til en VP6
MB
Skal jeg være tilfreds med det eller ville i klage over det
Min garanti er nok heller ikke gyldig mere
Da den ny serie nr ikke passer med den ny MB(Har ingen papier fået på den NY)

--
Posted from ginat1.dk-tv.net [195.215.171.49]

Fra : Dennis Enøe

Dato : 03-12-01 20:59

"Jorgen Starup" <boble@get2net.dk> wrote in message
> Skal jeg være tilfreds med det eller ville i klage over det
> Min garanti er nok heller ikke gyldig mere
> Da den ny serie nr ikke passer med den ny MB(Har ingen papier fået på den
NY)
du skal have alle papirer med til det nye motherboard du har fået og så
mener
jeg også at du har et års garanti på det nye, men hvis jeg var dig ville jeg
spørge i dk.videnskab.jura de ved det der

Dennis E

Fra : Kristian

Dato : 03-12-01 22:48

"Jorgen Starup" <boble@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min garanti er nok heller ikke gyldig mere
> Da den ny serie nr ikke passer med den ny MB(Har ingen papier fået på den

Nårvaren bliver ombyttet inden for det første år har man et nyt års
reklamationsret fra den dag hvor man får den nye vare. Iøvrigt kan de ikke
kræve at du skal tilbage sende det i org. emballage og med manualer!