Ny løsning :)
Fra : Helene Jørgensen

Dato : 03-12-01 17:01

Hej,

Du kan evt. også tage et kig på vores hjemmeside..
Vi kender alt til det med en støjende PC, som skal gøres lydløs. :)

Vi er netop kommet på markedet med en ny pakke støjdæmpende
plader, som man kan anvendes både inden i og uden på PC'en.

Vores hjemmeside er : www.power-snooze.com

Venlig hilsen

Helene Jørgensen
www.power-snooze.com

Fra : Madsen

Dato : 03-12-01 17:17

"Helene Jørgensen" <contact@power-snooze.com> skrev:

> Vi er netop kommet på markedet med en ny pakke støjdæmpende
> plader, som man kan anvendes både inden i og uden på PC'en.
>
> Vores hjemmeside er : www.power-snooze.com

Se gerne her:
<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk>

Jeg tænker specielt på afsnittet [Annoncering og reklamer]

Madsen.

Fra : Anders Kristiansen

Dato : 03-12-01 18:12

Totalt vanvittig pris!!
Gå ned i en autoforretning og køb samme produkt.

Fra : Anders Kristiansen

Dato : 03-12-01 18:13

Totalt vanvittig pris!!
Gå ned i en autoforretning og køb samme produkt.

Nu vil jeg ikke linke til en side da dette ikke er tilladt iht. usenet
regler

Fra : Helene Jørgensen

Dato : 04-12-01 00:56

"Anders Kristiansen" <Anderssk@email.dk> wrote in message
> Totalt vanvittig pris!!
> Gå ned i en autoforretning og køb samme produkt.

For det første.... Du kan IKKE få det samme produkt hos
auto-tilbehørs-forhandlerne..
De har typisk kun den billigste del af vores produkt, nemlig det grønne
bonded foam (et
genbrugs-produkt). Den tykke bonded foam er ok til at absorbere lige omkring
støjen
(inde i computeren), men selv om du f.eks. lægger 3 tykke bonded-foam måtter
over din
PC, så giver det praktisk taget ingen forskel. Lægger du til gengæld 2 af
vores høj-densitets
måtter over din PC, så virker det fantastisk!

Det hele handler netop om at absorbere først, altså omdanne støj-vibrationer
til varme
(svag varme) og sikre sig at støjen ikke reflekteres på nogle hårde flader.
Støj der
reflekteres lyder teknisk dobbelt så højt, ligesom man kender det fra
vække-uret på tallerkenen.

For bedst muligt at absobere støjen inde i PC'en, så er det en fordel at
have absobenterne i 2 forskellige
tykkelser, så de passer ind overalt. F.eks. er der ikke ret meget plads på
den side af kabinettet, hvor
motherboardet sidder og de grønne bonded-foam plader kan ikke benyttes der.
Efter absorbenterne er
sat op inde i computeren, er der stadig en del støj tilbage, men den
blokeres så af høj-densitets materialet.

Dette er grunden til vi pakker power-snooze, som vi gør og hvis du selv
skulle ud og kombinere disse
materialer, så ville det koste dig væsentligt mere end det vi tager.

Venlig hilsen

Helene Jørgensen
www.power-snooze.com

Fra : Deaster

Dato : 04-12-01 13:06

--
"Helene Jørgensen" <contact@power-snooze.com> wrote in message
> [...]
>
> Vi er netop kommet på markedet med en ny pakke støjdæmpende
> plader, som man kan anvendes både inden i og uden på PC'en.

Tre problemer. Der er ikke nogen adresse eller tlf. nummer, virker ret
uprofessionelt.
Det hedder Shut up og ikke Shuddup, ikke så godt når det står på forsiden.
Priserne er fuldstændigt vanvittige, næsten 500 kr. for noget dæmperpap.

Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk