ustabil under spil??
Fra : Søren Skovgård Chris~

Dato : 03-12-01 12:54

Hej

Jeg har følgende hardware:

Soltek 75KAV, TB 1200 MHz, Molex køler, seagate barracuda IV samt radeon
7500 OEM samt win98.

Systemet har det med at hoppe ud af spil i utide. Jeg spiller bl.a.
counterstrike og fifa2002. Processortemperaturen er fin og ved normale
windowsprogrammer er der ingen problemer. Jeg tvivler på at radeonkortet
bliver for varmt, men det må jo have et eller andet med grafikkortet at
gøre.

Kan det være noget i bios, som ikke er sat ordentligt op? evt. rammene eller
noget AGP-halløj??

--
Best regards
Søren Skovgård Christensen

skovgard@kom.auc.dk

Fra : Santa Xcaze

Dato : 03-12-01 15:58

SNIP

Det er din Molex køler, det er det værste lort nord for alperne ... Skift
til en taisol, se www.studiedata.dk

Fra : Thomas Jari

Dato : 03-12-01 23:41

> Det er din Molex køler, det er det værste lort nord for alperne ... Skift
> til en taisol, se www.studiedata.dk

Hvorfor skulle det være køleren..??

Mvh
Thomas Jari

Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-12-01 00:23

On Mon, 3 Dec 2001 15:58:22 +0100, Santa Xcaze wrote:

>SNIP
>
>Det er din Molex køler, det er det værste lort nord for alperne ... Skift
>til en taisol, se www.studiedata.dk

De er ikke lige så effektive som en Rolls Royce Merlin II spændt
på en Alpha profil, der har du ganske ret i...men det er nogle
ganske udemærkede kølere....

Hvis det er en ny tendens (Har ikke læst begyndelsen på tråden)
så prøv at rense profilen for støv...

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Thufferin Thuckotash!

Fra : Jakob M

Dato : 04-12-01 00:21

Du har selvfølgelig de nyeste drivere, incl Vias 4i1 ?.

Mvh
Jakob

Fra : Søren Skovgård Chris~

Dato : 04-12-01 09:19

> Du har selvfølgelig de nyeste drivere, incl Vias 4i1 ?.

Jo, jeg har de nyeste drivere. Kan det være de "billige" rammoduler... jeg
prøvede i går at clocke dem til 124 MHz, FSB 248 MHz og CPU 1116 MHz og
kunne spille counterstrike i 45 min. uden problemer???

/Søren