objects i arrays
Fra : Mads United

Dato : 02-12-01 23:44

Hej NG,

Hvis jeg fylder et array med objects, og gemmer array'et i en session skal
der så gøres mere for at få fat i de objekter på en anden side ??

skal der evt. serializes.... hvis ja hvordan ?

pft.

Fra : Lars Petersen

Dato : 03-12-01 00:59

> Hvis jeg fylder et array med objects, og gemmer array'et i en session skal
> der så gøres mere for at få fat i de objekter på en anden side ??

http://dk.php.net/manual/en/function.session-register.php

Læs kommentaren fra 06-Mar-2001 02:34

=)

--
-
Lars

Fra : Troels Arvin

Dato : 03-12-01 06:15

On Sun, 02 Dec 2001 23:43:51 +0100, "Mads United" <mmmREMOVE@1a.dk>
wrote:

> Hvis jeg fylder et array med objects, og gemmer array'et i en session
> skal der så gøres mere for at få fat i de objekter på en anden side ??
Hvis nu et af objekterne i array'et er af klassen United_Foo, så sørg
for, at du på "den anden side" har inkluderet koden til United_Foo inden
to hiver objektet ud og begynder at bruge det.

> skal der evt. serializes
Det burde ikke være nødvendigt.