Underformular i Access 2000
Fra : John Frandsen/Ishøj

Dato : 02-12-01 21:26

Hej NG

Dette spgm. har jeg tidligere stillet i Access-gruppen, uden at få respons
- derfor gentaget her.

Jeg har en formular med underformularer (Access 2000)

Disse underformularer er oprettet som dataark, men jeg kunne godt tænke mig
at kunne undgå 'overskrifterne' i underformularernes kolonner...

Kan dette lade sig gøre, og hvordan ?

På forhånd tak, og go' weekend.

Mvh John
Tilmeld dit link på http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461/

Fra : Tue Hellstern

Dato : 04-12-01 20:26

"John Frandsen/Ishøj" <john@enterpol.dk> wrote in message
> [...]
mig
> at kunne undgå 'overskrifterne' i underformularernes kolonner...

Underformularen er en selvstændig formular. Hvis du går ind i DESIGN visning
på denne kan du bare slette overskrifterne. Disse kommer så heller ikke med
over hvor formularen er underformular.

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 04-12-01 23:02

"Tue Hellstern" <info@f1-support.dk> wrote in message

> [...]
> DESIGN visning på denne kan du bare slette overskrifterne.
> Disse kommer så heller ikke med over hvor formularen er
Hej Tue

Dette påvirker da ikke formularens udseende i DATAARK
visning
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : Tue Hellstern

Dato : 05-12-01 15:15

> Hej Tue
>
> Dette påvirker da ikke formularens udseende i DATAARK
> visning

Hej Mikkel,
Jeg havde lige overset at det skulle være i DATAARK visning.
Man kan så spørge hvorfor skal det være denne visning?

Hilsen
Tue

Fra : Jimmy Jørgensen

Dato : 30-12-01 23:47

Det har du ret i, men løsningen er ikke så langt derfra. I designvisning
skal feltets egenskaber vælges hvorefter feltet kan navngives. Giv den
navnet og problemet er løst (jeg har blot tastet et enkelt mellemrum .

Jeg håber, at du kan bruge denne løsning John, selv om den har været længe
undervejs.

Godt nytår

Jimmy Jørgensen