Hjælp med indstllinger i IE 6 D
Fra : ha

Dato : 02-12-01 21:24

Hejsa, jeg har rodet lidt rundt i mine indstillinger for OE 6 DK,
og nu er der desværre sket det, at på nogle hjemmesider
vises alt ikke. F.eks. på www.prc-data.dk, vises menuen i
venstre side ikke længere.
I f.eks. Opera er den ok.
Er der en venlig sjæl, der kan oplyse, hvor jeg mon har sat
et kryds for meget. Det er jo lidt upraktisk at manøvrere på
hjemmesider uden en menu.

mvh
ha

Fra : Gevaldi

Dato : 02-12-01 22:48

"ha" <not-me@dot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der en venlig sjæl, der kan oplyse, hvor jeg mon har sat
> et kryds for meget. Det er jo lidt upraktisk at manøvrere på

Hvis du nu ser rigtig godt efter på PRC - data's
site, så står der:
"OBS!!
Internet Explorer 6 brugere har oplevet problemer med vor web side.
Problemet kan du løse ved at klikke -HER-"

Så du kan nok selv løse problemet.

/Gevaldi

Fra : ha

Dato : 03-12-01 10:24

> [...]
> Internet Explorer 6 brugere har oplevet problemer med vor web side.
> Problemet kan du løse ved at klikke -HER-"

Ja, der sidder man så og tror at man selv har "kaget" i det
tsk tsk.

Tak for henvisningen, man lærer vel engang, at man a l t i d
skal læse det med småt.

mvh
ha