Hvor finder jeg en butik som sælger Asus S~
Fra : Teruser

Dato : 02-12-01 21:09

Hej All

Jeg har søgt rundt på nettet men kan ikke finde nogen
forhandler/butiker her i DK, hvor jeg kan købe en Socket 370 til Slot
1 Adapter til min Asus P2B-LS bundkort, så jeg kan komme til at kører
med en PIII 850 MHz cpu istedet for den 350MHz jeg har nu.

Det skal værer Asus S370-133 Socket 370 to Slot 1 Adapter Rev 1.01 og
de må også gerne kunne sælge en PIII 850 MHz CPU med en 100MHz FSB som
passe i Asus S370-133 adapteren

Alle forslag medtages med glæde.

Hvis der er ander som gerne vil opdater cpu på deres P2B-?? så kik på
følgene URL: http://www.ctechnet.com/hardware/asus.htm

Hilsen
Jørgen M.

Fra : Henrik

Dato : 03-12-01 00:40

http://www.imw.dk
De sælger en men hvad hardware revision må du spørge dem om hvis det er
vigtigt.
Du kan finde den under CPU.
Henrik

Fra : Teruser

Dato : 05-12-01 07:15

Kan det virkelig passe at der ikke er ander butikker/forhandler som
sælget S370 til slot 1 converter???

Jeg har også i mellem tiden fundet ud af at Asus laver en anden
converter som heder C370-DL som er beder en den jeg ellers har
efterlyst.

http://www.asuscom.de/Products/Motherboard/Pentiumpro/S370/s370full.jpg

Jeg medtager stadig alle forslag/URL med glæde

Hilsen
Jørgen M.