Delayed write fail?
Fra : Jacob Skaaning

Dato : 02-12-01 18:47

Lige pludseligt for et par dage siden fik jeg en advarsel af Windows XP: en
lille gul trekant med et udråbstegn i fortalte mig dette nede i min taskbar:
Delayed write fail! Could not save C:\sti og filnavn because of a hardware
or network connection fail. Please try to save your data elsewhere. Så sker
der underlige ting... data bliver ikke gemt, osv.
Det kom igen i går, og lige før... en genstart et det eneste der ser ud til
at virke, men fejlen kan sagtens komme igen... det er en splinterny Maxtor
536DX 60GB... bundkortet er også splinternyt, ASUS A7V133-C. T-Bird 1,33GHz
CPU.
Er det en defekt harddisk?

På forhånd tak.

Jacob

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 03-12-01 16:59

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message
> [...]
> at virke, men fejlen kan sagtens komme igen... det er en splinterny Maxtor
> 536DX 60GB... bundkortet er også splinternyt, ASUS A7V133-C. T-Bird

Det lader til at jeg fik problemet til at gå væk - synderen var en virus,
den irriterende badtrans.

Jacob