GeForce 2
Fra : Gerhardt Frank Krist~

Dato : 02-12-01 15:06

Er der nogen som ved om Geforce 2 MX200 (32Mb) kan køre på en Aptiva med AMD
K6-2
450 Mhz og 386 Mb intern Ram. Eller er det bedre med Geforce 2 med.64 Mb,

Gerhardt Frank
gateway@heaven.dk

Fra : Carsten Keller

Dato : 02-12-01 15:37

"Gerhardt Frank Kristensen" <dsl57079@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> K6-2
> 450 Mhz og 386 Mb intern Ram. Eller er det bedre med Geforce 2 med.64 Mb,

Umiddelbart vil jeg tro at det er CPU der bliver flaskehals i det system, så
det er ikke sikkert du får ret meget ekstra ud af det dyre kort. Men det er
nok mere vigtigt hvilket bundkort der sidder i maskinen. Det er ikke sikkert
det kan levere nok strøm til kortet, og så kommer det i bedste fald til at
køre meget ustabilt.
Keller

Fra : Søren Geltzer Thomse~

Dato : 04-12-01 11:22

> [...]

> K6-2
> 450 Mhz og 386 Mb intern Ram. Eller er det bedre med Geforce 2 med.64 Mb,

Jeg har selv store problemer med en AMD k6-2 400 Mhz bundkort: ms-5169
lortet fryser efter ca 2-3 minutter.
Grafikkortet er et Extreme Geforce MX 200 32 mb.
når jeg skifter til mit andet kort, Diamond Viper 2 Z 200 (32 mb)
så kører det fint.

Ved ikke om du får de samme problemer, men prøv.

Mvh. Søren Geltzer Thomsen
geltzer@mail1.stofanet.dk

--
Posted from [195.212.32.45]