Kender I den om.....*S*
Fra : A. Knudsen

Dato : 02-12-01 13:41

Hej alle !

Kender I den med:
- At manden har købt pakkegaver til en. Uhmm, hvor fedt
Dag 1: Får man en rose - takker Vor Herre for en dejlig mand man har.
Dag 2 : hi hi, det bliver spændende....- flår papiret af og opdager , at han
har givet en 100 plastposer til kattelort.........
Jeg SKREG simpelthen af grin !

- At man kommer hjem og alle kommer en i møde incl. manden.
Når Oscar hører mig, får den på fulde gardiner ud i gangen og op i armene.
Manden kommer travende bagefter.....
Som han plejer at sige: Det er godt gjort, at ens hankat er ens største
modstander...*G*.

- At man skal " hygge " lidt med sin mand, og når det er ret sjovt, står
der en kat og glor på en !
Jeg bliver hys. og jager manden af sted. Han springer afsted i ingenting og
prøver at skaffe os privatliv.
MEN kattene synes ikke, at vi skal være alene. Så går den muntre jagt ,
indtil manden mener, at NU skal vi være alene , så bliver der sagt : Ind i
stuen !
Og de daffer afsted, lidt slukørede.....

- At manden kommer hjem fra indkøb. Jubiii, hvad har han købt !
Det viser sig så, at han har købt lever til kattene ( som de ELSKER ) - MEN
ingen guf til mig.....*S*

Det var lidt søndagssjov herfra efter endt
arbejdsdag..........................

Hilsen
Anya og kattene ( som alle er i færd med at jagte en æggeskal ).

Hjemmeside : http://www.anya.esenet.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-12-01 18:19

"A. Knudsen" <anyaFJERN@DETTEesenet.dk> writes:

> - At man skal " hygge " lidt med sin mand, og når det er ret sjovt, står
> der en kat og glor på en !

Næ men da Melissa var en lille ca 5 mdr stor miv, lå jeg oven på min
daværende kæreste, og det gik jo op og ned, det kunne hun åbenbart
ikke stå for, så jeg fik lige en sømpose i hver balle.. AV
Jeg glæder mig dog over, at hun ikke ramte længere nede..;))
Men hyggen var ligesom forsvundet...
Siden trak vi lod om det var hende eller mig som skulle sætte
rovdyret ud i entreen og give den lidt guf, så vi kunne få ro...
---
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa
Denne msg er lavet i & postet med gnus