dvd-115 pioner ..codefree
Fra : Henrik Thomsen

Dato : 02-12-01 13:32

Har prøvet at flashe mit drev til codefri drift ,efter dette vil windows 98
ikke finde drevet ,kommmer med fejl for sekondary ide controler dual fifo
udråbstegn .det fortælles at den er dynamisk deaktiveret .drev virker i dos
mode .Er der nogen der kender til dette problem .På forhånd tak
venlig hilsen Henrik Thomsen
hatten3@vip.cybercity.dk

Fra : René Jensen

Dato : 03-12-01 14:19

Henrik Thomsen wrote:
> [...]
> udråbstegn .det fortælles at den er dynamisk deaktiveret .drev virker i dos
> mode .Er der nogen der kender til dette problem .På forhånd tak

Prøv at flashe FIRMWARE'en igen med den gamle version, ovennævnte
problemstilling gives typisk kun ved at FIRMWARE'en er flashe forkert
(eller noget er gået galt under flashing). Og så prøv at finde en anden
FIRMWARE at flashe dit Pioneer drev med.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"