3d i autocad
Fra : Lis Hansen

Dato : 02-12-01 11:38

Nu er jeg vant til at anvende ProE, men vil gerne prøve at lære AutoCAD. Jeg
har tegnet en firkantet plade, den vil jeg så gerne se i 3d, men hvor
angiver man højden på pladen? hvordan får man vist den i de de 3
perspektiver? hvordan ses ens figur i 3d?

Fra : Hans Pedersen

Dato : 02-12-01 12:15

On Sun, 2 Dec 2001 11:37:47 +0100, "Lis Hansen"
<post@fjenneslevautovaerksted.dk> wrote:

>Jeg
>har tegnet en firkantet plade, den vil jeg så gerne se i 3d, men hvor
>angiver man højden på pladen? hvordan får man vist den i de de 3
>perspektiver? hvordan ses ens figur i 3d?

Det kunne måske hjælpe lidt, hvis du skrev hvilken version af AutoCAD
du taler om. Det er langt fra alle versioner, der håndterer 3D.

Hans Pedersen, Esbjerg
Web: http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-12-01 11:21

Jeg har AutoCAD 2002

Fra : Leif

Dato : 04-12-01 17:18

Hvis du blader lidt i din manual kommer du nok frem til: Kommandoen: ELEV.

Under VIEW er de forskellige muligheder angivet.
Benyt evt. TOOOLBARen VIEW

Ellers prøv dig frem via ON-LINE HELPen.
Tryk bare på F1 når du er igang med en kommando.

Endelig er der på http://www.uhrskov.com/ en
masse andre og på dansk ACADbøger..............