PC fra Bilka
Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-12-01 11:27

Hejsa

Har i set den PC de har i Bilkabladet her i weekenden? Det er den i Alu
kabinet jeg mener, den er da for fed *g* Er der nogen der ved om man kan
købe sådan et kabinet løst? Det er Spacewalker der har lavet det. Og kan man
så måske bruge et andet bundkort end lige det Spacewalker FV24 som sidder,
da det ikke lige er det fedeste man kan finde *g*.
Jeg kan sige at det er igennem Mycom Bilka sælger denne PC, men jeg er kun
interreseret i selve kabinettet da resten af computeren ikke rigtig er noget
ved....

Håber der er nogen der kan hjælpe og lige gider at skrive et par ord...

Hilsen Michael

Fra : Kurt Lund

Dato : 02-12-01 12:46

Hej
Det er da hvis et micro micro bundkort der skal der i ;)
den er hvis ikke meget bevendt

Kurt

Fra : Karsten Olesen

Dato : 02-12-01 16:39

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Det er da hvis et micro micro bundkort der skal der i ;)
> den er hvis ikke meget bevendt
******************************
For den der gerne vil ha' lidt andet design er den helt ok,
da kvaliteten af kabinettet er fuld på højde med de bedste
større typer, dvs. ingen helligdage og fin fin finish.

Men er man gamer skal man glemme den,
men den kan leve lige så lang tid som de større
PC systemer, hvis man blot skal bruge den
seriøst til tekstbehandling, internettet, og
de mindre spil.
Den fylder jo INTET !!!

MVH

Fra : Karsten Olesen

Dato : 02-12-01 16:38

> [...]
> Jeg kan sige at det er igennem Mycom Bilka sælger denne PC, men jeg er kun
> interreseret i selve kabinettet da resten af computeren ikke rigtig er
**************

Jeg har samlet 2 af typen og bundkortet ER meget lille, men ikke
destomindre er der alm. socket til Celeron/PIII, 2 x dimm sokler,
og konverter så der rent faktisk kan sættes andet kort i, omend
ledningsføringen kan blive lidt improviseret.
Normal køler er der også plads til, samt selvfølgelig
CD-rom, fdd, og harddisk.
Der er firewire, usb, tv-out mv.
Den støjer dog en anelse, men mere end man ville
forvente af sådan et mikro-mikro kabinet med beskeden ydelse.

Den er smart, kabinettet er faktisk solid kvalitet, men den
er ikke værd at bygge videre på om et par år. Du kan ikke
få nyere bundkort mv. til den.

MVH

Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-12-01 18:31

Ved du om man kan sætte et andet end spacewalkers bundkort i? og hvilket
måske. Og kan du skaffe kabinettet?