Hund søges omplaceret
Fra : Millie

Dato : 01-12-01 18:46

Sally har vist sig at være mere, end vi kan magte.
Hun er nu 7 måneder gammel og en ordentlig stor dame, hvis mor er
flatcoatet/labrador, og faren kunne jeg forestille mig har været noget med
noget rottweiler.
Hun er sort.
Hun har en stærk psyke og kræver megen aktivitet, et stensikkert lederskab,
megen kærlighed, blidhed og forståelse og ingen hårde ord. Hun er en
en-mands-hund. Herhjemme er det desværre kun mig, som hun respekterer som
leder - min mand har ikke den forståelse, der skal til for at sætte sig
igennem, selv om hn holder meget af hende og går daglige ture med hende. Hun
er yderst kvik, elsker næsearbejde og er meget opfindsom.
Hun kan ikke acceptere kattene her i huset, de er blevet angste og sky, selv
om det da går lidt bedre nu. Jeg har en 3-årig datter og Sally er for voldom
for hende. Desuden kan hun finde på at ødelægge f.eks. blomster og hun er
ikke glad for lukkede døre
Jeg elsker Sally og håber, at hun kan finde en ejer, der har den fornødne
indsigt, kærlighed og tålmodighed, hunkræver. HUn bliver en pragtfuld hund
for en ejer, der kan bruge den tid, der skal til.
Sally er vaccineret og ørechippet.
Vi har selv en ældre hund, og min søster kommer dagligt med sin store
lab/sct. bernhards X, men de kan ikke sætte hende på plads, og det er
anstrengende konstant at skulle gå imellem hende og dem. Sally bliver nok
desværre aldrig den familiehund, som vi har ressourcer til.
Hun kan være alene hjemme uden problemer og bliver trænet..og er meget
dygtig.
Tror I det kan lade sig gøre at få hende omplaceret?
Hilsen Bente