HJÆÆÆÆLP Min bærbar er gået i ged!!!!
Fra : Martin

Dato : 01-12-01 16:38

Jeg har en bærbar Chicony mp-995.
Efter at ha formateret den og lagt win98se ind vil mit tastatur ikke
fungerer som det skal...der sidder nederst til venstre en tast der hedder
"FN" og den er jeg nødt til at bruge for at få nogle af tasterne til at
skrive det rigtige.
Jeg har prøvet at ændre på codepage og chekket at tastaturet er sat til
dansk og intet af dette hjalp.
Er der ikke en som kan hjælpe da det er noget af et problem????

Mvh
Martin

Fra : Morten Jensen

Dato : 01-12-01 20:02

HAr du checket indstillinger i bios vedrørende CAPS-Lock? Det lyder som om
at du har aktiveret dette.

MVH
morten

Fra : Martin

Dato : 02-12-01 15:18

Hej Morten
Mange tak for hjælpen, det var det der var i vejen...nu kører den som den
skal.

Mvh
martin

Morten Jensen <morkaj@email.com> skrev i en