DDR ram og FSB
Fra : Mads Frandsen

Dato : 01-12-01 16:32

Hey NG

Jeg sidder lige her og skal investere i et nyt motherboard, og jeg
havde så overvejet at købe mig nogle 266mhz (PC2100 right?) DDR ram
til det...

Jeg opgraderer dog ikke til ny CPU før efter jul, og den gamle kører
kun med 200 mhz...

Er DDR-rammene bagud kompatible ligesom SDram - sådan at de godt kan
køre 200 mhz selvom de er 266mhz?

mvh
Mads

Fra : -=Madsen=-

Dato : 02-12-01 13:17

<------>
> Jeg sidder lige her og skal investere i et nyt motherboard, og jeg
> havde så overvejet at købe mig nogle 266mhz (PC2100 right?) DDR ram
> til det...
<------------->
JA

<-------------------->

Fra : Wing

Dato : 02-12-01 13:16

>"Mads Frandsen" <mads@south-park.dk> skrev i en meddelelse

> Er DDR-rammene bagud kompatible ligesom SDram - sådan at de godt kan
> køre 200 mhz selvom de er 266mhz?

Hej Mads
Du skal lige læse et indlæg fra PC World om Ram typer

http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArtikelID=2989

Med venlig hilsen
Wing

Fra : Mads Frandsen