Rensning af TFT skærm
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 01-12-01 15:03

Kan min Dell TFT skærm klare at blive gjort ren med diverse sprit
klude, der sælges til skærm rensning?

Jeg er lidt bekymret for om det kan skade skærmen.

Fra : Deaster

Dato : 03-12-01 13:20

"Jimmy Damsgård" <noname@SLETMIGnospam.dk> wrote in message
> Kan min Dell TFT skærm klare at blive gjort ren med diverse sprit
> klude, der sælges til skærm rensning?
>
> Jeg er lidt bekymret for om det kan skade skærmen.

Ingen problemer, jeg gjorde det så sent som i går på min Dell Latitude, men
det var med decideret brillerens, jeg ved ikke om det gør nogen forskel.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Klaus

Dato : 03-12-01 14:26

> Ingen problemer, jeg gjorde det så sent som i går på min Dell Latitude, men
> det var med decideret brillerens, jeg ved ikke om det gør nogen forskel.

Læs manualen - nogle skærme kan ikke tåle flydende midler af nogen art
!!!!!

/klaus