ang. Teledanmark
Fra : caz

Dato : 01-12-01 14:37

Kære alle

Jeg benytter ISDN via teledanmark- og har samtidig nogler venner i Horsens
der anvender Stofa-net.

Vi anvender begge Explorer 5.5

Vi har samme problem. Når der har logget på i 20-30 sek. sker det ofte, at
forbindelsen -dør-. Den bliver simplethen meget langsom.

Ved af og på-logning igen virker det igen!

Nogen erfaring med det? nogen løsninger??

På forhånd tak!

Mvh
Carsten

Fra : Fishymaster

Dato : 02-12-01 02:40

Det browseren, skift til 6.0 så virker det igen.. spørg mig ikke hvorfor men
fik tippet af en ven og det kører perfelkt nu!!!

Fishymaster