En stille køler?
Fra : Unique

Dato : 01-12-01 00:34

Jeg har i øjeblikket en Volcano 6Cu til min TPip 1,4GHz. Den kan holde den
på en normal drifttemp. på 52grader. Men den lyder som en jetjager under
takeoff. Findes der et andet (mindre støjende) alternativ - med tilsvarende
køleevne?

/Dan Frederiksen

--
Webdesign, tryksager, grafik, video og meget andet til BILLIGE penge.
Se mere på http://www.uart.dk

Fra : J.O

Dato : 01-12-01 01:01

ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide har sammer køler som unique og
tror snart jeg bliver høre skadet !!

Fra : Devast8or

Dato : 01-12-01 01:12

Tja, der er jo altid en NC Silverado, men den koster jo :). Ellers ved jeg
ikke så meget om hvilke kølere der er på markedet men det gør de til gengæld
dk.edb.hardware.overclocking så prøv at spørge der. Der er helt sikkert
nogen stykker der kan komme med nogle gode råd.
Held og lykke med at maskinen til at klappe i.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Multibear

Dato : 01-12-01 04:17

Hejsa

> [...]
> på en normal drifttemp. på 52grader. Men den lyder som en jetjager under
> takeoff. Findes der et andet (mindre støjende) alternativ - med

Køb en 80mm Papst og en Fanadapter. Selve køleblokken er nemlig ok.

Fra : J.O

Dato : 01-12-01 12:22

nu kan det godt være jeg er dum men hvor finder jeg
det henne !!!!

Fra : EA

Dato : 01-12-01 12:38

www.studiedata.dk
Pabst er et yderst respekteret mærke blæser. Har hørt om en Pabst som
har kørt i 45 år! (i industrien eller noget)

Fra : Multibear

Dato : 01-12-01 13:31

Hejsa

> www.studiedata.dk
> Pabst er et yderst respekteret mærke blæser. Har hørt om en Pabst som
> har kørt i 45 år! (i industrien eller noget)

Prøv også her:
http://www.bsmultimedia.dk/
http://www.extremehardware.dk/
http://www.extremehardware.dk/