2 mus på samme tid?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 30-11-01 23:17

Hejsa

Er det muligt at have to mus/trackballs tilsluttet på samme tid?

Jeg kunne nemlig godt tænke mig en trackball når jeg sidder og er lidt
seriøs, men vil klart bruge min mus når jeg spiller. Jeg kan se Logitech har
noget halløj i deres software, men den trackball jeg godt kunne tænke mig er
en Microsoft (min mus er en Logitech).

Frank

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 30-11-01 23:59

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Er det muligt at have to mus/trackballs tilsluttet på samme tid?

Du kan have så mange mus du vil, sålænge at max én er ps/2 og resten er
USB...

--
/mathias

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 02-12-01 14:55

> Du kan have så mange mus du vil, sålænge at max én er ps/2 og resten er
> USB...

Og windows kan godt finde ud af det? Kan man slå dem til og fra som man har
lyst til?

Frank

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 02-12-01 15:11

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3c0a325d$0$190$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> Og windows kan godt finde ud af det? Kan man slå dem til og fra som
> man har lyst til?

I teorien ja.
I praksis kan det drille, hvis ikke man installerer mus/trackball nr. 2
lige efter windows install.
Måske det ikke gælder ps2+USB, men kun ps2+seriel.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as / http://www.fischer.as

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 02-12-01 15:15

Fischer & Døssing skrev:
> I teorien ja.
> I praksis kan det drille, hvis ikke man installerer mus/trackball nr. 2
> lige efter windows install.
> Måske det ikke gælder ps2+USB, men kun ps2+seriel.

På både min stationære og den bærbare, kan jeg sagtens havde tilsluttet
en mus på ps2 og usb på samme tid, og det uden at jeg har rodet med
computeren.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 02-12-01 17:22

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> skrev i en meddelelse

> På både min stationære og den bærbare, kan jeg sagtens havde
> tilsluttet en mus på ps2 og usb på samme tid, og det uden at jeg har
> rodet med computeren.

Jeg formulerede mig lidt "omvendt".
Vi er enige :)

Fra : Ole Helms

Dato : 03-12-01 00:42

> Og windows kan godt finde ud af det? Kan man slå dem til og fra som man
har
> lyst til?
>
> Frank

De vil begge være aktive samtidig!
--
Venlig hilsen
Ole Helms

Fra : Ole Helms

Dato : 02-12-01 12:03

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3c080536$0$12069$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
har
> noget halløj i deres software, men den trackball jeg godt kunne tænke mig

Jo, men Microsofts program til styring af trackball'en vil sikkert bede dig
om, at afinstallere Logitech's MouseWare. Musen bevarer dog alle
standardfunktionerne.
--
Venlig hilsen
Ole Helms

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 04-12-01 01:49

> Jo, men Microsofts program til styring af trackball'en vil sikkert bede
dig
> om, at afinstallere Logitech's MouseWare. Musen bevarer dog alle
> standardfunktionerne.

Det ville jeg da være ret træt af, da jeg har sat opdateringshastigheden på
mussen op vha. logitechs software.

mvh Frank

PS: tak for alle jeres svar, og undskyld at jeg ikke svare så hurtigt, men
der ser ud som om, at stofas news-server er vildt langsom til opdatere

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 04-12-01 21:01

o, men Microsofts program til styring af trackball'en vil sikkert bede
dig
>om, at afinstallere Logitech's MouseWare. Musen bevarer dog alle
>standardfunktionerne.

Det er også min erfaring at intellipoint og mouseware konflikter:(