ADSL priser
Fra : Claus O

Dato : 30-11-01 22:34

Nogen der ved mere om de forestående prisforhøjelser hos TDC.
Jeg så en prisstigning på

HELE 33% pr.1/1-02

på de alm.Netexpress linier,
men har ikke været istand til at finde ud af hvad eks. Pro@access
kommer til at koste pr. 1/1 - er der nogen der ved noget om dette?
eks. 512/512
Claus

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 01-12-01 09:17

"Claus O" <clausolsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved mere om de forestående prisforhøjelser hos TDC.
> Jeg så en prisstigning på
>
> HELE 33% pr.1/1-02
>
> på de alm.Netexpress linier,

Netexpres stiger _ikke_ pr. 01.01. Tele Danmark Bredbånd stiger en smule,
jeg kan ikke huske hvor meget.
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Claus O

Dato : 01-12-01 13:44

"Kasper Bøggild" <kasper@boeggild.dk> wrote

> Netexpres stiger _ikke_ pr. 01.01. Tele Danmark Bredbånd stiger en smule,
> jeg kan ikke huske hvor meget.

Ok, alle de produkter. Jeg checker igen.
Dagblads annonce til Niels C.
Claus

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-12-01 14:04

Hej

"Kasper Bøggild" <kasper@boeggild.dk> wrote:

>Netexpres stiger _ikke_ pr. 01.01. Tele Danmark Bredbånd stiger en smule,
>jeg kan ikke huske hvor meget.

De nye priser på BB er som følger, sakset fra TDC's hjemmeside:

Pris pr.måned inklusiv alm.telefonabonnement
Hastighed/Opkobling: 256/128 512/128 1024/256 2048/512
MB-afregning: 309,-kr. 30 øre/MB - - -
Ubegrænset forbrug: 464,-kr. 559,-kr. 659,-kr. 959,-kr.
ISDN Med Tele Danmark Bredbånd I ADSL koster ISDN kun 25 kr.ekstra
pr.måned i forhold til et alm.telefonabonnement.
Sikkerhedspakke 10 kr.
Ekstra dynamiske IP-adresser (2 stk.)dog max 6 10 kr.
Samtalepriser Dine samtaler foretager du til DanmarksPris.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-12-01 15:51

"Ole Rasmussen" <dont_reply@nospam.dk> wrote in message

..
> Samtalepriser Dine samtaler foretager du til DanmarksPris.

Minut rabbat vel,,, som er 15 % ved alm. telefoni og 20% ved ISDN?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-12-01 16:07

Bjarke Hansen skrev:

>Minut rabbat vel,,, som er 15 % ved alm. telefoni og 20% ved ISDN?

Ikke forstået? Skal der stå 'minus rabat'? Denne rabat får man så vidt
jeg ved kun hvis man er tilmeldt noget Favorit-halløj - men det SKAL
man måske være tilmeldt for at få ADSL|Bredbånd?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-12-01 16:27

On Sat, 01 Dec 2001 16:07:01 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Ikke forstået? Skal der stå 'minus rabat'? Denne rabat får man så vidt
>jeg ved kun hvis man er tilmeldt noget Favorit-halløj - men det SKAL
>man måske være tilmeldt for at få ADSL|Bredbånd?

Det følger med som standart.

--
Ivar Madsen Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,
news-12-10-01@milli.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-12-01 22:43

Hej

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Minut rabbat vel,,, som er 15 % ved alm. telefoni og 20% ved ISDN?

Ja, du har ret - Det er tydeligvis en 'smutter' på TDC's prisskema, der
står dog andet sted på siden at Favoritaftale er incl. i TDC Bredbånd.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Niels Callesøe

Dato : 01-12-01 11:39

Claus O wrote:

> Nogen der ved mere om de forestående prisforhøjelser hos TDC.
> Jeg så en prisstigning på
>
> HELE 33% pr.1/1-02

Kilde?

--