manual til twill
Fra : Sus & Renè

Dato : 30-11-01 22:33

Hej er der nogen der kan hjælpe med twill homepage, hvor jeg evt. kan
downloade en manual til twill pIIls-n ver 2.1 i må gerne sv. hurtigt da jeg
er ved at samle den.
mvh Renè

Og god weekend til jer alle

Fra : Razz

Dato : 30-11-01 22:57

"Sus & Renè" <isl41718@worldonline.dk> wrote in message
> Hej er der nogen der kan hjælpe med twill homepage, hvor jeg evt. kan
> downloade en manual til twill pIIls-n ver 2.1 i må gerne sv. hurtigt da
> [...]

Såvidt jeg ved er der ikke nogen der hedder Twill... tror du ikke du mener
Iwill?

/Razz

Fra : Razz

Dato : 30-11-01 23:01

> [...]
> Hej er der nogen der kan hjælpe med twill homepage, hvor jeg evt. kan
> downloade en manual til twill pIIls-n ver 2.1 i må gerne sv. hurtigt da

Mon det er denne her du ikke kan finde?
http://support.iwill.net/download.asp?path=manual&file=piils.pdf

/Razz