Mailingliste
Fra : Kent Bjerg Budolfsen

Dato : 30-11-01 21:11

Jeg forsøger at lave en form hvor man vha. et tastetryk kan joine en
mailingliste og jeg kan f...... ikke få det til at virke.

Er der nogle der kan hjælpe mig med det?

Fra : Dennis Hansen

Dato : 02-12-01 03:06

Kent Bjerg Budolfsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Jeg forsøger at lave en form hvor man vha. et tastetryk kan joine en
> mailingliste og jeg kan f...... ikke få det til at virke.
>
> Er der nogle der kan hjælpe mig med det?

Jeg vil da godt prøve at hjælpe, men det kræver at du kaster lidt kode
op til mig.... *SS*

/Dennis

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kent Bjerg Budolfsen

Dato : 09-12-01 14:45

Her er koden jeg har arbejdet udfra.
Ideen er, at du har et aflkrydsningsfelt, hvorfra du kan tilføje/fjerne dig
fra en mailinglist.
Jeg har prøvet med jmail, men mit problem er, at jeg kan ikke finde den kode
som gør at min email adresse kommer med.

Jeg håber du kan hjælpe mig.

"Dennis Hansen" <trier@train-sim.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil da godt prøve at hjælpe, men det kræver at du kaster lidt kode
> op til mig.... *SS*
>
> /Dennis
>
> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP ???
> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

begin 666 info.asp
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M<VQU='1E<B!S96QV92!E;6%I;"UE;@T*(" -"B @2DUA:6PN17AE8W5T90T*