Måling af temperatur af CPU m.m på IBM, i ~
Fra : TNM

Dato : 30-11-01 19:51

Hejsa,

Jeg har en 866 Mhz Pentium 3, IBM (model 2178-860, med Via chipset på
bundkort). Er der nogen mulighed for at se temperaturer på henholdsvis CPU
oh harddisk?

Hilsen

TNM

Fra : Seth

Dato : 30-11-01 20:06

"TNM" <tnm@e-mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har en 866 Mhz Pentium 3, IBM (model 2178-860, med Via chipset på
> bundkort). Er der nogen mulighed for at se temperaturer på henholdsvis CPU

Der findes et kanon program som understøtter Via chipsets, som kan vise
temp. fra cpu, system og omdrejninger på blæsere.
Programmet hedder Vcool (http://www.naggelgames.de/vcool/) men jeg har ikke
prøvet med en Pentium på det program....
se om det virker...jeg bruger det selv på min Athlon og det er helt kanon!

/Seth