Bærbar med multimedia egenskaber?
Fra : Martin T.

Dato : 30-11-01 18:18

Hejsa

Findes der er en bærbar med disse features.

Video in/out
FireWire
DVD
CD-RW

Bærbaren skal derudover have følgende konfiguration:

>1000Mhz P3
256 - 512Mb RAM
>= 30Gb HDD
15" TFT
Indbygget modem/netværk
3½ diskette
Nvidia Geforce Mobile

Nogen der ved det?

Jeg er ved at undersøge markedet for en kollega.

Mvh. Martin Tong

Fra : max

Dato : 30-11-01 18:34

"Martin T." <mt.inf@cbs.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Findes der er en bærbar med disse features.
>
> Video in/out
> FireWire
> DVD
> CD-RW
>
> Bærbaren skal derudover have følgende konfiguration:

> 256 - 512Mb RAM
> 15" TFT
> Indbygget modem/netværk
> 3½ diskette
> Nvidia Geforce Mobile
>
> Nogen der ved det?
>
> Jeg er ved at undersøge markedet for en kollega.
>
> Mvh. Martin Tong

Ja det gør der - mange forskellige mærker pc og mac. pris ca. 12000 - 45000
kr. mvh max

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 30-11-01 19:15

> Ja det gør der - mange forskellige mærker pc og mac. pris ca. 12000 - 45000

Kan du evt. gi' mig et link til en bærbar der opfylder alle ovenstående
krav og som jeg kan købet til 12000,- for så skal jeg bestemt
ha' sådan en fætter (eller to eller måske tre).

/Jakob

Fra : Ole & Christina

Dato : 30-11-01 21:24

"Jakob Jeppesen" <pause@acoustics.auc.dk> skrev i en meddelelse
....snip...
Kan du evt. gi' mig et link til en bærbar der opfylder alle ovenstående
krav og som jeg kan købet til 12000,- for så skal jeg bestemt
ha' sådan en fætter (eller to eller måske tre).

/Jakob
....svar...
Det kommer jo an på valutaen, $,£,DM,?..... så skulle det sagtens kunne lade
sig gøre

/Ole

Fra : max

Dato : 30-11-01 23:09

Kan du evt. gi' mig et link til en bærbar der opfylder alle ovenstående
krav og som jeg kan købet til 12000,- for så skal jeg bestemt
ha' sådan en fætter (eller to eller måske tre).

/Jakob

Hvis du kan leve uden Geforce kortet, 20gb og 14.1" istedet og alle de andre
dejlige sager Martin har puttet på ønskeseddelen, ska' du holde øje med
Aldi's tilbud. Den sidste de annoncerede blev, så vidt jeg har forstået
revet væk - pris 12-13.000 D.KR.. De bærer navnet Medion, men det er Asus i
forklædning.. Det må da være på tide priserne falder på laptops - osse hos
de mærker der almindeligvis henvender sig til firmaer og offentlige
institutioner.. Hm
mvh max

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 30-11-01 23:38

"max" <maxartz@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> forklædning.. Det må da være på tide priserne falder på laptops - osse hos
> de mærker der almindeligvis henvender sig til firmaer og offentlige

Øhh...
Glemmer du ikke Firewire og CD-RW ??????
Find du nu bare en maskine til 12-13k som har mandens specs, eller indrøm at
du var alt for hurtig på aftrækkeren!

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : max

Dato : 01-12-01 00:21

> [...]
> Glemmer du ikke Firewire og CD-RW ??????
> Find du nu bare en maskine til 12-13k som har mandens specs, eller indrøm

Hej Søren - glad for at du påpeger det - Der var osse firewire i den Aldi
solgte sidst i Danmark, derudover var der osse cdrw i den sidste Aldi solgte
i Tyskland.. Samme ca. lave pris.. Det er den jeg håber at være hurtig nok
til at få fat på når den kommer til landet...?
Men lige nu vil jeg tænde et lys for George Harrison -

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 30-11-01 19:11

> "Martin T." <mt.inf@cbs.dk> wrote in message

> Ja det gør der - mange forskellige mærker pc og mac. pris ca. 12000 -
45000
> kr. mvh max

Nu bliver jeg interesseret!
Hvilken maskine til 12k har de features som Martin eftersøger ??????

Fra : Claus Sørensen

Dato : 30-11-01 19:58

Hej Martin

IBM a30p og a22P har disse features, men koster også omkring 30-40k

Claus Sørensen, Laptop4u

Fra : Martin T.

Dato : 01-12-01 02:05

Hejsa

Jeg skal købe bærbaren på firmaets regning.

Er den pris du har givet med incl eller ex. moms.

Mvh. Martin

Fra : -=Madsen=-

Dato : 01-12-01 01:17

Hvis du kan undvære video in så er Dell Inspiron 8100 svaret www.dell.dk