IE hænger i 10sek
Fra : Søren Rydlund

Dato : 30-11-01 17:58

Hej,

Jeg har fået et problem med min IE 6.0.

Den kan finde på ikke at reagere i 10-15 sek, hvorefter man igen kan bruge
browseren.

Det samme sker, hvis jeg bruger IE 5.5

Er der nogle der har oplevet det samme og måske har løsningen?

------
Mvh
Søren Rydlund

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 30-11-01 18:26

"Søren Rydlund" <srni01@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> browseren.
>
> Det samme sker, hvis jeg bruger IE 5.5
>
> Er der nogle der har oplevet det samme og måske har løsningen?

Det kan være mange ting. Måske er det dit antivirus program?

Når du søger hjælp så giv venligst en lidt længere fejlbeskrivelse.

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'

Fra : netnama

Dato : 10-12-01 20:26

"Kasper Kyndsberg" skrev d. 30-11-01 18:26 dette indlæg :
> [...]
>
> Det kan være mange ting. Måske er det dit antivirus program?
>
> Når du søger hjælp så giv venligst en lidt længere fejlbeskrivelse.

hej
til at løse dette problem har jeg fundet noget der virker for mig i kan
altså prøve og se:
led ikke internet explorer etablere forbindelse for jer det vil sige i
skal først etablere forbindelse via netværk via modemet og efter
forbindelsen er klar så åben int.eexplorer

jeg håber, det også virker for jere

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Christensen

Dato : 30-11-01 21:43

> Den kan finde på ikke at reagere i 10-15 sek, hvorefter man igen kan bruge
> browseren.
>
> Det samme sker, hvis jeg bruger IE 5.5
>
> Er der nogle der har oplevet det samme og måske har løsningen?

Et gæt: Du bruger Windows98SE og har et netkort i maskinen. Giv netkortet
fast IP f.eks 198.168.1.10
Claus

Fra : Claus Christensen

Dato : 30-11-01 22:11