Canon scanner
Fra : Henning Lund

Dato : 30-11-01 17:47

God dag i gruppen, en af mine bekendte som ikke bruger internettet, har en
Canon FB320P scanner, jeg skulle så spørge om nogen her i gruppen ved om man
kan få en driver til Windows XP så han kan benytte scanneren ifald han vil
installere XP på hans PC.
En søgning på Canon´s hjemmeside her i Danmark gav intet resultat.

--
Mvh/Best regards
Henning Lund

Fra : Ib J

Dato : 01-12-01 10:38

Ifølge Canon USA kan du bruge en Windows 2000 driver
til xp.
Sidste nye driver findes her:
http://209.85.7.18/techsupport.php?q=download&p=csfb320p

mvh
Ib J.

Fra : Ib J

Dato : 01-12-01 18:30

Ifølge Canon USA kan du bruge en Windows 2000 driver
til xp.
Står andetsteds på deres hp.

Fra : Henning Lund

Dato : 01-12-01 20:05

"Ib J" <ib.mj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ifølge Canon USA kan du bruge en Windows 2000 driver
> til xp.

Jeg takker mange gange, det prøver vi at gøre.

Fra : Henning Lund

Dato : 01-12-01 20:33

"Henning Lund" <hla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg takker mange gange, det prøver vi at gøre.

Hmmmm det dur heller ikke, scanneren kommer med denne fejlmeddelelse error
code 0x10ff0800 hvad det så end betyder ;o(