Hjælp til Cisco 806 TDC Boomtown
Fra : WaReZ-DK

Dato : 30-11-01 15:13

Jeg vil gerne have åbnet nogle porte. Bla port 21,2346,2347,5544 og port til
icq (hvis nogen kan oplyse mig hvilken det bruger) Hvis jeg går ind og
enabler Pat, så er FTP sat til 21, hvilket jo er ok. Men skal jeg skrive en
server ip ind? Hvis ja hvilken? Før brugte jeg dyndns.dk, men det virker
ikke. Heller ikke 192.168.1.1-192.168.1.6, eller min indre 62.243.112.XXX.
Jeg er lidt i vilrede, da jeg ikke kan hoste IP spil heller. Kan nogen
hjælpe mig?
--
WaReZ-DK
Blomst 138768825

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-11-01 17:27

Fri, 30 Nov 2001 15:12:46 +0100, skrev "WaReZ-DK"
<skydiver_dk@hotmail.com>:

>Jeg vil gerne have åbnet nogle porte. Bla port 21,2346,2347,5544 og port til
>icq (hvis nogen kan oplyse mig hvilken det bruger)

Prøv i news:tele.internet.adsl, det er der, de har forstand på
Boomtown og der spørgsmålet hører hjemme eller evt. i

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Michael Bartholin Ni~

Dato : 10-12-01 10:13

Hejsa,

Det er da ikke noget prob. Det eneste du skal gøre er jo bare at skrive den
lan ip som. f.eks din ftp skal køre på. Normalt vil routeren tildele dig en
192.168.1.6 til den første pc, og hvis det er tilfældet, skal denne sættes
ind under PAT og FTP. De andre porte åbner du op samme med, du skal bare
huske at fortælle routeren hvor den skal sende trafikken hend.
Med venlig hilsen
Michael Bartholin Nielsen