MySQL kan kun havde 127 poster
Fra : Michael Houmaark

Dato : 30-11-01 13:35

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvorfor jeg kun kan havde
127 poster eller er det fordi jeg ikke har købt det.

MVH
Michael

Fra : wulff

Dato : 30-11-01 14:29

On Fri, 30 Nov 2001 13:35:28 +0100, "Michael Houmaark"
<Michael@Houmaark.dk> wrote:
>Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvorfor jeg kun kan havde
>127 poster eller er det fordi jeg ikke har købt det.

Det kunne tyde på at din id kolonne er defineret som 'tinyint', der
som kan rumme værdierne -128 til 127.

Mere info her:

http://www.mysql.com/documentation/mysql/bychapter/manual_Reference.html#Column_types

/wulff