søger oplysning om middelaldermaleri?
Fra : egclasen

Dato : 30-11-01 11:51

Jeg stødte på det på hjemmesider om ufo'er. Det var et maleri hvor jorden
var malet som flad, med en glaskuppel over "som en osteklokke" En mand lå på
knæ og ligesom løftede en smule op i "osteklokken" og kiggede udenfor
"jorden". Der var mange "ting" på dette maleri, nogle kunne tydes som ufoer,
hvis man er til det.
Kan nogen måske opspore billedets ophav ell. siden? Det er maleriet jeg er
interesseret i.

Mvh.

Ester C.

Fra : Hallum

Dato : 30-11-01 14:37

Kunne du ikke oplyse hjemmesidens adresse
- så kan man jo kigge på billedet og se om er
nogle klokker der ringer ! *S*

Fra : egclasen

Dato : 30-11-01 21:00

"Hallum" <phhallum@hallums.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne du ikke oplyse hjemmesidens adresse
> - så kan man jo kigge på billedet og se om er
> nogle klokker der ringer ! *S*

Ja ja det ville være nemt, men jeg har jo ikke fået den gemt i fortrukne,
derfor.

Mvh.

Ester Clasen

Fra : Hallum

Dato : 30-11-01 21:25

Prøv evt. at lede i din HISTORY / OVERSIGT over tidligere besøgte sider

Fra : egclasen

Dato : 30-11-01 22:13

> Prøv evt. at lede i din HISTORY / OVERSIGT over tidligere besøgte sider

Desværre, den er sat til 0 fordi jeg havde så meget vrøvl med virus, derfor
satte jeg den på 0 så der er ingenting når comp. er slukket.

Mvh.

Ester C.

Fra : egclasen

Dato : 30-11-01 23:12

"egclasen" <kaninen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

For at gøre det lidt mere synligt så prøv dette link. Det billede jeg søger
er ikke her, men er samme stil og årgange. Jeg har altså ikke fundet det med
en glasklokke over jorden.

http://homepage.ntlworld.com/m.hurley/index.html

Mvh.

Ester C.