mssql()
Fra : Michael Houmaark

Dato : 30-11-01 11:40

Hej.

Er der nogen der ved hvorfor jeg ikke kan bruge de kommandoer der skal
bruges i forbindelse med at connecte til en mssql server

System :
Windows NT
med PHP installeret fra deres side
(http://www.php.net/do_download.php?download_file=php406-installer.exe)

får fejl i forbindelse med denne kommando (funktionen kan ikke findes)
fx funktionen mssql_connect()

MVH
Michaell

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 30-11-01 12:46

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Michael
Houmaark" <Michael@Houmaark.dk> just offered me, he muttered some
weird stuff, and I had to correct this gibberish:

> [...]
>(http://www.php.net/do_download.php?download_file=php406-installer.exe)
>
>får fejl i forbindelse med denne kommando (funktionen kan ikke findes)

Uhm, fjern ";" fra følgende linie i din php.ini (i PHP folderen):
;extension=php_mssql.dll

Så vidt jeg husker så har PHP406-installer.exe egentlig ikke mssql
extensionen med. - Den skal du nok hente så.

Hope that helps,
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : Michael Houmaark

Dato : 30-11-01 13:11

Har du nogen ide hvor jeg finder den

MVH
Michael

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 30-11-01 19:06

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Michael
Houmaark" <Michael@Houmaark.dk> just offered me, he muttered some
weird stuff, and I had to correct this gibberish:

>Har du nogen ide hvor jeg finder den

Tjaeh, umiddelbart ikke som enkelt download, men du kan evt. downloade
http://www.php.net/do_download.php?download_file=php-4.0.6-Win32.zip
hvori den ihvertfald ligger.