Test af kode og server
Fra : Torsten Menzel

Dato : 29-11-01 23:40

Hej.
Jeg har lavet en lille shop i asp (mit første projekt)
nu mangler jeg bare nogle flinke mennesker til at teste den inden
jeg åbner
den for alvor. Stavefejl, validering, hastighed og andet!!

www.menzel.dk

/Torsten

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 29-11-01 23:54

"Torsten Menzel" <tbm@menzel.dk> wrote in message
> [...]
> jeg åbner
> den for alvor. Stavefejl, validering, hastighed og andet!!

Øhm, hvordan har _du_ lavet shoppen i ASP? Dette er da en standard shop
løsning fra Synonym (TDC Zillion).

Mvh Mark

Fra : Torsten Menzel

Dato : 30-11-01 11:34

Nej det er det ikke, men du har meget ret i at den ligner en standard shop
fra TDC, men det er det ikke. Udover det så bad jeg jo bare om at du gad
se på den :)

Fra : Claus O

Dato : 30-11-01 12:22

"Torsten Menzel" <tbm@menzel.dk> wrote

> fra TDC, men det er det ikke. Udover det så bad jeg jo bare om at du gad
> se på den :)

Og det har du så lige gjort i 'et par hundrede' grupper, som
ikke er den rigtige:
webdesign.ris+ros
Claus

Fra : Torsten Menzel

Dato : 30-11-01 15:58

Ja Claus. Jeg spørger i en masse grupper, fordi der findes så mange som dig
der kun kan finde ud af at finde et eller andet de kan brokke sig over,
istedet for at være hjælpsomme og så svare på det som folk spørger om. Hvis
du kigger i de grupper som altså kun er 5 så er der ihvertfald en i hver
gruppe som kommer med dumme komentarer eller spørger om noget som ikke har
en skid med det hele at gøre. Det er ikke for at genere nogen at jeg stiller
mit spørgsmål flere steder, men ren og skær erfaring, med de svar man får.

Venlig hilsen

Torsten Menzel

Fra : Claus O

Dato : 30-11-01 16:23

> [...]

> mit spørgsmål flere steder, men ren og skær erfaring, med de svar man får.

Gør du det eeen gang mere, ja så skal jeg da ikke holde mig tilbage for at
sende en abuse til TDC.
Du siger selv du poster i en masse grupper og du faktisk får dumme svar de fleste steder
fordi du ikke poster i DEN eneste rigtige, som jeg har nævnt.
MEN prøv eeen gang mere, så ser vi hvordan TDC ser på dit åbenlyse misbrug
af grupperne.
Claus
ps: din erfaring mht. til at poste ud over alle grupperne for at få så mange dumme
kommentarer, giver jeg ikke meget for, vil du erfare senere.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-11-01 16:30

Torsten Menzel wrote in

> [...]
> spørger om noget som ikke har en skid med det hele at gøre. Det er ikke
> for at genere nogen at jeg stiller mit spørgsmål flere steder, men ren

det ændrer ikke ved, at der i det danske hierarki kun er _en_ gruppe, hvor
dit spørgsmål hører hjemme - og det er som angivet af Claus gruppen
d.e.i.w.r

Du kunne undgå disse sure svar ved at stille dine spørgsmål i de rette
gruppper ... og ovenikøbet vil du ramme en masse mennesker, der har valgt at
abonnere på gruppen - og som dermed er interesserede i at hjælpe dig. Hvis
du har problemer med den bagvedliggende ASP-kode, så er vi en masse herinde,
der gerne vil hjælpe dig med det ... men personligt har jeg ikke lyst til at
bruge tid på at rette stavefejl for dig. Kort og godt drejer det sig om at
bruge grupperne til det de er lavet til.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Gad vide hvor lang tid der går, inden danskerne
finder ud af, at de har købt katten i sækken til valget ...

Fra : Torsten Menzel

Dato : 30-11-01 23:35

Ro på drenge!!
Jeg har jo ikke slået nogen ihjel...

Fra : Torsten Menzel

Dato : 30-11-01 16:04

På den anden side er det jo heller ikke noget problem for dig at gå rundt og
spille smart, når du ikke engang kan give din en email adresse der kan
bruges til noget....tøsedreng.

Fra : Claus O

Dato : 30-11-01 16:11

"Torsten Menzel" <tbm@menzel.dk> wrote

> spille smart, når du ikke engang kan give din en email adresse der kan
> bruges til noget....tøsedreng.
>
> "Claus O" <clausolsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message

Gud hvor er du tung.........***NOSPAM*** fjernes, never heard before??

Fra : Jørn Andersen

Dato : 30-11-01 12:45

On Thu, 29 Nov 2001 22:40:15 +0000 (UTC), Torsten Menzel
<tbm@menzel.dk> wrote:

>Jeg har lavet en lille shop i asp (mit første projekt)
>nu mangler jeg bare nogle flinke mennesker til at teste den inden
>jeg åbner
>den for alvor. Stavefejl, validering, hastighed og andet!!

Hej Torsten,
Jeg er ikke så vild med den meget mørke præsentation - ind imellem er
teksten næsten ulæsbar - fx i "Om os". Men den slags er jo smag og
behag ...

Dernæst synes jeg du skulle tage et kig på din HTML-kode - i mange af
siderne er der to <!DOCTYPE ...> - eller de starter med en tabel og så
er der DOCTYPE længere nede på siden.
Mit gæt er, at du har problemer med dine includes. Formentlig pga at
du forsøger at simulere frames :)

Endelig er der formentlig også et cache-problem:
Hvis jeg fx vælger et indkøb, herefter går ind på "Til kassen" og her
ændrer antal, herefter går tilbage til en af de sider, jeg tidligere
var på, så er antallet ikke blevet ændret her.

Good luck,
Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Torsten Menzel

Dato : 30-11-01 15:43

Tak for det Jørn. Det er jo sådan noget man kan bruge til noget :) Hvad kan
jeg så gøre ved mit cash problem??