Hvor stor processor kan jeg sætte på???
Fra : SuperflyDK

Dato : 29-11-01 23:52

Da jeg for et stykke tid siden opgradere min maskine, satte jeg et
bundkort i som understøttede op til 1200Mhz (dengang var 1200 den
største man kunne få). Jeg satte dog kun en 700 Mhz på det...

Bundkortet er et Chaintech, og processoren er en AMD Duron.

Er det ikke muligt at sætte en 1333 eller 1400 Mhz cpu på dette
bundkort?!? Eller skal jeg virkelig "nøjes" med 1200 ???

http://www.kandu.dk/

Fra : Preben Christensen

Dato : 30-11-01 09:19

Hej
Hvis du flasher den nyeste bios skulle der være en stor sandsynlighed for at
sætte en større cpu i den
Hilsen Preben