Freja og kattebakke
Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 29-11-01 23:25

Hej alle

Nu er jeg blevet træt af Frejas evindelige roden og graven/skovlen grus ud
over alt, når hun går på bakken og har derfor erhvervet mig en overdækket
bakke med svingdør og hele baduljen.
Da jeg kommer hjem med den hjælpe hun selvfølgelig med at pakke den ud, og
er overbevist om at nu har hun fået et nyt og spændene legetøj!
Hun springer ind i den og ligger på lur bag svingdøren så hun kan spring på
os når vi går forbi.
Så har hun fundet ud af at det er sjovt at angribe lågen eller side og daske
til den, men hun har dog fundet ud af den er lumsk for så kan man få poten i
klemme.
Lågen er også god at bide i allerede efter en uge er den fyldt med
tandmærker!
Og sidst men ikke mindst har hun fundet ud af hvordan hun kan genere mig
fortsat med kattegrus ud over hele stuegulvet. Man sætter sig da bare uden
for holder lågen åben ved at støtte den med hovedet mens man graver
kattegrus ud på gulvet!!!! ARGH *tsk* tsk*

Og det var så de penge ud af vinduet *G*

Mvh Tina (og Freja der gør alt for at drive sin ejer til vandvid)

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-11-01 11:55

Hej Tina,

ja hvorfor er det liiiiige alt det kattegrus skal UD af bakken?? Mig
forstå heller ikke....Altså mine to "natur-katte" (NFO og MCO) de graver
og graver og graver for at lave et hul at besørge i, der kommer så en
forfærdelig masse grus ud - og så skal de jo lige grave det til igen!!
Og de kan altså begge to snildt søge ansættelse som rendegravere hos
nærmeste entreprenør.... Når den ene så har været på bakken så skal den
anden lige hen og se hvad der er sket og rode lidt rundt i det - så kan
man også få pulveriseret klumperne og hældt lidt mere grus ud på gulvet
ikke?? Troede ellers en bakke med høj kant ville hjælpe - men nej - og
nu kan jeg så forstå på dig at det heller ikke kan betale sig at købe en
Rolls-model med svingdør og tag *G*. Godt støvsugeren ER opfundet når
man skal rydde op efter "gravemaskinerne" *SS*

/Pernille

Fra : Trine Piltoft

Dato : 30-11-01 12:40

> Og de kan altså begge to snildt søge ansættelse som rendegravere hos
> nærmeste entreprenør....

Kan jeg ikke be´ om at få lov at låne dem - jeg er ved at grave sokkel fri,
for at sætte den i stand og dræne. De må også godt være med til at dække den
til igen :0)))

Hilsen Trine P.

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-11-01 12:47

Hej Trine,

> [...]
fri,
> for at sætte den i stand og dræne. De må også godt være med til at

jo jeg er da overbevist om at de vil synes det er enormt morsomt...men
jeg tror måske ikke det er verdens mest stabile arbejdskraft selv om man
kan få dem til at gøre mange sjove ting ved at tilbyde et stykke kogt
fisk *G*

Pernille og gravemaskinerne Silk og Ce'Nedra

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 02-12-01 11:37

In <OyJN7.2220$K4.390949@news010.worldonline.dk>, Pernille Scharff wrote:

> [...]
> og graver og graver for at lave et hul at besørge i, der kommer så en
> forfærdelig masse grus ud - og så skal de jo lige grave det til igen!!

   Bare de ville holde sig til at slæbe grus med ud af kassen - det kan jo
som I siger støvsuges væk. Men næh nej - Madame Oscar hører til typen der
skal skrabe _meget_ og _længe_ og alle andre steder end nede i gruset.
Faktisk har hun snart operativt fjernet al tapeten i det ene hjørne ude i
entreen. Spørgsmålet er om det vil hjælpe at købe en Rolls model som du
kalder den eller om de så bare ikke vil gå på kassen.

--

Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-11-01 19:39

Det er jo nok et af de problemer de fleste af os har
eller kommer til at prøve, en amerikansk opdrætter,
jeg er på liste med, har købt en af de der boxe man
kan sætte ind under sengen (til dyner/tøj osv) låget
er taget af, og så har hun simpelthen sat kattebakken
nede i den anden box, så når de søde dyr sviner med
gruset bliver det i den yderste box.

--
Marianne

Hellemose Somali
skatkat@telefona.dk

Some people have lives, -others have cats

Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-12-01 15:42

Et ´ganske almindeligt plastik babybadekar er også glimrende det er stort og
har meget høje kanter.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats