Løbebånd
Fra : Brian Nielsen

Dato : 29-11-01 20:13

Hej,

jeg går og kigger på et løbebånd til motionsbrug i vinterhalvåret. Jeg har
kigget lidt på nogle modeller uden motor, men med magnetbremse. Jeg har set
en Proteus PTM-400 til omkring 2300,-

Nu er mit spørgsmål om der er nogen der har erfaring med løbebånd uden
motor. Er de gode nok eller er dumt at spare - skal man hellere bruge 6-7000
og få en billig model med motor?

Jeg håber der er nogen der har nogle svar.

På forhånd tak.

-Brian

Fra : Henning

Dato : 29-11-01 21:41

On Thu, 29 Nov 2001 20:12:48 +0100, "Brian Nielsen"
<dazzleremovethis@postman.dk> wrote:

> [...]
>motor. Er de gode nok eller er dumt at spare - skal man hellere bruge 6-7000

For 7.000,- kan du få mange års abonnement til det lokale
træningscenter! Brug det i stedet, de har det hele, og når du bliver
træt af det efter 3 mdr. har du ikke smidt så mange penge ud af
vinduet!
Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 30-11-01 18:26

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> træningscenter! Brug det i stedet, de har det hele, og når du bliver
> træt af det efter 3 mdr. har du ikke smidt så mange penge ud af

Tjoe, men når man nu bor på landet og ikke gider køre 12 km hver vej for at
finde et motionscenter...

-Brian

Fra : Henning

Dato : 01-12-01 14:38

On Fri, 30 Nov 2001 18:25:31 +0100, "Brian Nielsen"
<dazzleremovethis@postman.dk> wrote:

>"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

>Tjoe, men når man nu bor på landet og ikke gider køre 12 km hver vej for at
>finde et motionscenter...

Så løber du og får motionen gratis
Ok, jeg kan godt se jeg er fovænt ved at bo i midten af København!
Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk