Hvilket webcam ??
Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 29-11-01 19:43

Nabokonen skal have købt en webcam i julegave til sit barnebarn og derfor
har hun spurgt mig til råd, men jeg har heller ikke det stor kendskab til
dem.

Kravene er at den max. må koste 1.000,- incl. porto og så må der gerne
være programmer med.

Hvad skal hun købe ??

Mikael

Fra : Christian

Dato : 29-11-01 20:05

Jeg har et Philips toUcam Pro cam til 7-800 kroner, og det er det bedste jeg
nogensinde har ejet.. Det tar virkeligt skarpe billeder og er bare guf guf
for enhver webcam-entuisiast ... . Der fulgte lidt forskellige programmer
med.. De var udemærkede...

Mvh
Christian Jørgensen

Fra : Uffe Fey

Dato : 29-11-01 21:20

Jeg har det samme - til almindeligt hjemmebrug kan jeg bestemt anbefale det.

/U